Witajcie
Krótkie pytanie do chartkorowców-jak ściągnąć rozpylacz(czy to wogóle możliwe
?)
Charta na "nowym"14mc strasznie zalewało,nie dało się wogóle ustawić.Porównałem go ze starym i zauważyłem,że ten nowy nie ma metalowej miseczki na górze komory i chcę go przełożyć.
Tak BTW wie ktoś jak rozruszać zacinający się zaworek iglicowy z innego "mc'ka"?
Rozpylacz to możesz zdjąć tak:
1. włóż małego palca w miejsce gdzie wchodzi iglica aby go przytrzymać od góry (ja miałem ciężko bo mi się palec nie mieścił
)
2. lekko ściśnij sprężynę
3. Zdejmij te zabezpieczenie (taki jakby zawleczka, coś jak siger tylko bez uch na ściągacz)
4 i gotowe zdjełeś ten rozpylacz
Zaworek iglicowy mi też się zacinał to go lekko na papierze 1500 przetarłem i jest dobrze
Aha i nie zapomnij o tym że pod rozpylacz najpierw idzie uszczelka (np z dętki) później go wkładasz do korpusa gaźnika, wtedy dajesz oring, miseczka, sprężyna, miseczka zabezpieczenie i gotowe
Jaką masz dyszę w tym 14MC ?
Poleca zmontuj go ze schematem i wszyskot musi być, bo ja np nie miałem głupiej uszczelki to ciężko palił a jak nie było Oringa to palił około 8L
http://i491.photobucket.com/albums/rr280...azioer.jpg
Stokrotne dzięki STQC-przełożyłem te wszystkie pierdoły z starego gaźnika do nowego rozpylacza,zamontowałem,podlałem i od 1 freza wręcz idealnie
.Ustawiłem go w 1 min(a nie 5h teraz już się nie dziwie dlaczego xD) i się przejechałem.Licznik 2 razy się zamknął (sam
) i jest bomba.Zgasł mi tylko raz,ale dlatego,że się paliwo w komorze skończyło-przechyliłem i jazda.Tak więc do zamknięcia i jeszcze raz dzięki.
STQC-dysze takie same,oryginał.
P.S-zalewało,bo jakiś "mózg" wywalił 2 uszczelnienia i jedną miseczke O.o-nie pierwszy zresztą kwiatek w tym gaźniku.
No to się cieszę że pomogłem
Aha i polecam małe usprawnienie:
Jak masz papierową uszczelkę komory korbowej to spasuj na ścisk jakiś oring ja znalazłem stary nie potrzebny oring wszedł lekko ciasno ale komora pływaka się powiększyła (oring miał około 3mm ) i nie cieknie już z niego paliwo
Mam taką ładną gumową uszczeleczkę i nic nie cieknie.Jeszcze raz dzięki.
Aha bo myślałem że masz może papierową, no to jak masz gumową to jest ona dobra
Pokaż teraz fotki Charta
Zdjęcia będą później mam kolejny problem
Nie chce mi się zakładać nowego wątku to napisze tutaj.
Podczas jazdy zdziwiło mnie,że chart coś dziwnie pracuje-zatrzymałem się patrze na cylinder a tam ZONK-odkręciło mi się kolanko i zgubiłem tą jedną szpilke,śrube czy wacek wie jak to się tam nazywa.Ma ktoś pomysły czym to zastąpić? Wkręcić zwykłą śrubę?
To się nazywa szpilka
Bierzesz śrubę odcinasz czubek śruby,wkręcasz i po sprawie
Najlepiej to zrób to raz a dobrze:
1 nawierć otwory wiertłem 7
2. Nagwintuj M8
3. szpilki to sam sobie zrobisz na podstawie starych w sensie że długość gwintu do cylindra na nakrętke i pusta przestrzeń
A dlaczego M8 bo są twardsze ich nie zerwiesz i co najważniejsze wydech wchodzi na styk więc trzyma się idealnie i nic nie cieknie