Wiecie może czemu mój ogar 205 ciągle ścina kliny ?
Ustaw zapłon i zobacz czy nie masz krzywego wału i czy magneto jest dokręcone.
(31-07-2013 23:06:08)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]Ustaw zapłon i zobacz czy nie masz krzywego wału i czy magneto jest dokręcone.
Magneto dokręcone najmocniej wał ma luz od strony magneta :-P
A podkładkę pod nakrętkę magneta dałeś?? Jak ja nie dałem podkładki to 3 razy kopnąłem i jeb klina nie ma.
A jak wyglądają cewki, są gdzieś przeszlifowane ? Zobacz czy magneto chodzi prosto, bo może bić bite gdzieś.
(31-07-2013 23:52:29)Sr-ka napisał(a): [ -> ]A jak wyglądają cewki, są gdzieś przeszlifowane ? Zobacz czy magneto chodzi prosto, bo może bić bite gdzieś.
Krzywo chodzi :-) i co teraz ?
magneto albo wał do wymiany zależy co krzywe xd
(01-08-2013 00:32:00)mikolaj.lukasik napisał(a): [ -> ]magneto albo wał do wymiany zależy co krzywe xd
Jak patrzałem to wał raczej:-) bo tam od strony magneta ta połówka lata jak żyd po pustym sklepie ;-)
Jak masz wał krzywy to wymień od ręki bo nawet jak złożysz to po czasie się łożysko posypie a co gorsze gniazdo łożyska
A jak magneto bite, to też do wymiany. Jak magnesy są luźne to dokręć również je.
(01-08-2013 13:39:25)Sr-ka napisał(a): [ -> ]Jak masz wał krzywy to wymień od ręki bo nawet jak złożysz to po czasie się łożysko posypie a co gorsze gniazdo łożyska A jak magneto bite, to też do wymiany. Jak magnesy są luźne to dokręć również je.
Uf... Silnik rozpołowiłem i okazało się że łożyska mają baardzo duży luz :-) czy to może być wina tych ścinających się klinów ?
Tak , oczywiście ze moze byc