28-07-2013, 12:23:26
Stron: 1 2
28-07-2013, 13:40:49
Ok. Przestawiłem trochę zapłon. Iskra jest nadal duża fioletowa. Normalnie się wkręca na obroty ale słabo się rozpędza i słaby vmax.
28-07-2013, 16:05:57
Weźcie coś poradźcie bo już pomysłów i siły nie mam do tego silnika.
28-07-2013, 22:27:59
Czy ten spadek mocy może być przez nieszczelne kolanko na łączeniu z cylindrem?
29-07-2013, 19:59:15
może też tak być jak jest nieszczelność to za daleko nie pojeździsz albo ci nie odpali zresztą 223 jest to bardzo prosty silnik bo albo jeździ i nie irytuje albo stoi i ciągle naprawiasz
30-07-2013, 11:09:22
Moim zdaniem jak jest nieszczelne kolanko to ma większą moc .Jak jedziesz z tłumikiem to ma mniejszą moc , a jak jedziesz bez kolanka i tłumika to jest mega moc . Ja skróciłem u siebie w ogarze kolanko żeby tylko 2 cm wchodził w tłumik i jest spoko ale to mało mocy daje .Aby zwiększyć moc możesz także zmienić dysze na 68 - 70 ,oraz jeśli zależy ci na jeszcze większej mocy to możesz się pobawić z zapłonem .
PS.:
Jak zmienisz dyszę na 68 - 70 to radzę przestawić zapłon na 1,80-2,00
PS.:
Jak zmienisz dyszę na 68 - 70 to radzę przestawić zapłon na 1,80-2,00
30-07-2013, 23:13:03
(30-07-2013 11:09:22)ABCRaPiK napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem jak jest nieszczelne kolanko to ma większą moc .Jak jedziesz z tłumikiem to ma mniejszą moc , a jak jedziesz bez kolanka i tłumika to jest mega moc . Ja skróciłem u siebie w ogarze kolanko żeby tylko 2 cm wchodził w tłumik i jest spoko ale to mało mocy daje .Aby zwiększyć moc możesz także zmienić dysze na 68 - 70 ,oraz jeśli zależy ci na jeszcze większej mocy to możesz się pobawić z zapłonem .
PS.:
Jak zmienisz dyszę na 68 - 70 to radzę przestawić zapłon na 1,80-2,00
bez kolanka i tłumika możesz tyko narobić bałaganu i dwusów bez tłumika nie bedzię miał siły jeśli wiesz albo masz jakieś pojecie o silniku dwusuwowym to nie pisz głupot takich
a jak ja dałem krótsze kolanko do ogara to różnice na trochę dłuższym da się odczuć a jak ma gażnik jikov orginalny czeski z jawy 50 to tam już są odblokowane właściwe dysze
Stron: 1 2