Siemka pytanie jest takie bo mam zamiar władować cylinder do Charta 70ccm i będzie to raczej cyl nie od simsona tylko od Charta bo znalazłem taki do kupienia
Aha i kilka pytań na co zwrócić uwagę przy robocie tego ? napewno będzie nowy wał i wypełniacze ale co dalej tłok od Dio ? Co można jeszcze zmienić ? Aha i czy będzie to pracować na gaźniku 21mm dobrze ?
Gaźnik bd dobry bo nawet do 60 walą Amala 21T. A co do tłoka słyszałem że niektórzy jeżdżą na tłoku od Hondy ale nie wiem dokładnie jakim jak znajdę to napiszę
===========================================
Z mojego źródła wiem że bd pasować
No przecież napisałem że na chcem wwalić tłok od Hondy Dio
Aha powiedzcie czy Cylinder ZMD 70ccm do Charta nowy wart jest 150zł bo z tyle mogę kupić ?
Podobno jest to cylinder nówka który został wyciągnięty z silnika exportowego
Ciekawi mnie jedna rzecz jak są zrobione tam kanały na moc czy prędkość
Ani na jedno ani na drugie. Jesli już to bedzie takie same niskie strojenie jak w 50cm3 bez żadnych rarytasów.
A 150zl to praktycznie nic patrząc na to ile byś musiał dać za tulejowanie od podstaw
No to tak cylinder ma wymiar 45mm czyli pierwszy szlif i pytanie ile szlifów jeszcze da rade na nim zrobić ?
zero bo nie ma tłoków nadwymiarów do charta 70
I jest to nominał a nie żaden szlif.
Szlify zależą od dostępności nad wymiarów tłoków czyli w przypadku tłoka od charta wynosi to okrągłe 0
Chyba że chcesz założyć tłok od hondy dio to tan chyba byś mógł zrobić ze dwa szlify ale wiąże sie to z pewnymi przeróbkami.
Szukaj jeszcze głowicy do 70
Głowica będzie od Simsona S70 a cylinder nie jest to przeróbka z tuleją od kosiarki tylko oryginalny cylinder a tłok to będzie albo od Dio lub od MB