Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Pierścienie tłoka Dezamet 019
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam

W moim 50t1 prawdopodobnie nigdy nie były wymieniane pierścienie tłoka odkąd wyjechał z fabryki gdzieś w 1979 roku. Mam zamiar je wymienić, ale nie wiem jakie kupić. Nie wiem jak one wyglądają bo głowicy nie rozbierałem. Czy to możliwe, że spadek mocy jest związany z wyrobionymi pierścieniami?
Jakie pierścienie kupić do 019?
Jak mówisz że masz orginalne to Nominalne są pierścienie a najlepiej rozebrać i zobaczyć co jest nabite na tłoku, jeśli będzie widać wgl.
Możliwe , pierścienie są już zmęczone po takim czasie , idź do sklepu i powiedz że chcesz pierścienie do silnika 019 dezament lub do rometa 50-T1 a jak sprzedający będzie aż tak ciemny to powiedz że do silnika motorynki Smile
pomogłem kliknij Wink
Po takim czasie to się robi pełen remont
A jest ktoś w stanie wskazać które pierścienie z tego sklepu: http://www.agmot.pl/sklep/k/312/Silnik/m/17/ROMET/4 będą pasować?(na 3 stronie są jeszcze 4 pierścienie) Czy muszę koniecznie sprawdzić tłok najpierw? I o co chodzi z oznaczeniami R1, R2, R5 itd?
Masz nominalne pierścienie. Idź do sklepu powiedz, ze potrzebujesz nominalne pierścienie do silnika 3 biegowego polskiej konstrukcji i na pewno kupisz.
Co do starych pierścieni to są wyrobione i spada kompresja przez co motor jest słabszy
Przekierowanie