Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: poprawa szybkości
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Dzieńdobry chciałbym poprawić prędkość mojego komara. Może jakiś lepszy cylinder ?
z komara ścigacza nie zrobisz. są jakieś sposoby typu cylinder 60cm itp ale nie polecał bym.
(27-07-2013 00:50:53)simon1998 napisał(a): [ -> ]z komara ścigacza nie zrobisz. są jakieś sposoby typu cylinder 60cm itp ale nie polecał bym.

Nie polecasz a piszes....
Co do poprawy to jedz na pole wrzuc 1 popiłuj go sobie troche, siądzie ci wszystko i ci sie odechce poprawy szybkosci .

takie tematy powinny byc od razu usuwane... te forum powinno byc dla ludzi z pasja, a nie kupie se 35letniego komara i chce nim leciec nie wiadomo ile... takie maszyny powinny byc przeznaczone do jazdy gustownej, eleganckiej Smile Pobruczeć sobie jak to sie mówi
(27-07-2013 00:53:49)mlody191 napisał(a): [ -> ]
(27-07-2013 00:50:53)simon1998 napisał(a): [ -> ]z komara ścigacza nie zrobisz. są jakieś sposoby typu cylinder 60cm itp ale nie polecał bym.

Nie polecasz a piszes....

jeśli już to piszesz a nie piszes. jak się chłopak pyta jak poprawić szybkość to mu mówię jak. Ale nie polecam tego. Łapiesz? Czy za trudne?
Artykuł p. Sałka znajdź sobie w internetach.
(27-07-2013 00:55:59)simon1998 napisał(a): [ -> ]jeśli już to piszesz a nie piszes. jak się chłopak pyta jak poprawić szybkość to mu mówię jak. Ale nie polecam tego. Łapiesz? Czy za trudne?


No to mu mu poleciłeś tak, że nic mu to nie da.
A ja bym kupił ten cylinder, troche go zmodyfikował, splanował głowice, dał tłumik simsona, na końcu wymiana zębatek. Komarek by znacznie sprawniej chodził. Oczywiście nie ma sensu robić wysokoobrotowca, a postawić na moment obrotowy
Zrób szlif cylindra i tłok od simsona, ale musiał byś dać lepszy korbowód np. od simsona bo ten orginał może nie wytrzymać.
Możesz sie jeszcze pobawić z membraną i planowanie głowicy, a na koniec wypolerować kanały w cylindrze..
Morzesz zwiększyć okna w cylku, zmienić zębatki.. Dużo można zrobić w tym celu. Ale cylindra pseudo 60ccm bym ci nie polecał bo jest do dupy i tłok puchnie lepiej jest sie pobawić z orginalnym Big Grin pozdro
kup sobie większy motor
Komar nie ma być ścigaczem, ma jechać tak żeby można było na nim oko zawiesić Smile
Autor tematu ma 15 lat więc wątpie by mógl pobawić sie z membrany i zmiane korbowodow. Tak samo jeśli chodzi o dostęp do narzędzi i maszyn

Tak czy siak wał spokojnie wytrzyma, a takimi zwyklymi przerobkami mozna zwiększyc prędkość maksymalnie do 60km/h
(27-07-2013 09:44:17)Conqeror napisał(a): [ -> ]Oczywiście nie ma sensu robić wysokoobrotowca, a postawić na moment obrotowy

Moment obrotowy w 2t 50cm^3 ??? Ja się z czymś takim jeszcze nie spotkałem, a nawet jak już coś takiego istnieje to są to minimalne wartości. W takim silniku najlepiej (ale nie do końca) podnieść moc i przenieść w wyższy zakres obrotów. Ale nie do końca... ponieważ trwałość silnika zacznie spadać.
Ja oczywiscie polecam cyl 60 .
wojtekr35, oczywiście że 2t robi sie na wysokie obroty, ale nie jak masz do dyspozycji 2 biegi. Dokłada sie do tego wytrzymałość silnika która jest na bardzo słabym poziomie.

A takto stawiasz na elastyke i przynajmniej można pasażera bez żadnych redukcji wozić, czy też zmienić zębatki i te kilka km/h jechać szybciej.

Oczywiście mówimy tu o prostych przeróbkach
(27-07-2013 23:32:23)Kamlociński napisał(a): [ -> ]Ja oczywiscie polecam cyl 60 .

Miałem to przez 1 dzień czym prędzej zmieniłem na oryginalny.
Sprzedaj komara i kup WSK. Albo lepiej nic nie kupuj, bo szkoda zabytków na takich idiotów jak ty.
Stron: 1 2
Przekierowanie