Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik 023 problem z biegiem jałowym na włączonym silniku
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Mam taki problem, z swoim ogarem 205 dla niejasności siedzi tam silnik 023.

W słowach wstępu wspomnę otym, że w moim egzemplarzu jest bardzo ciężko wyczuć luz gdy silnik jest wyłączony, ale da się go wrzucić.
Problem jest taki, że gdy silnik już odpalę to za chiny nie mogę wrzucić luzu po prostu, z dwójki schodzę na jedynkę, i z jedynki próbuje wrzucić luz puszczam sprzęgło i zamiast stać w miejscu, to jadę dalej.
Problem jest na tyle uciążliwy, że na dłuższych postajach gdzie jest sygnalizacja świetlna, to muszę trzymać sprzęgło na tej jedynce i pewnie za dobrze nie wpływa to na kondycję sprzęgła.

Reasumując są 2 problemy:
- Trudno wyczuwalny luz
- Brak możliwości wrzucenia biegu jałowego gdy silnik pracuje

Czy jesteście wstanie mi pomóc z tym problemami? Pozdrawiam.
prawdopodobnie automat jest już wyjechany
Albo podciągnij sprzęgło, w 019 mi się linka luzowała po czasie i nie dało sie luzu wrzucić, po naciągnięciu fajnie chodziło.
Zregeneruj automat i będzie jak nowy Smile
Jutro spróbuje sposobu z ta linką sprzęgła. A na czym polega regeneracja automatu?
Wyeliminowanie luzu poprzez podłożenie np. podkładek na ten wałek między segerem a tą cała dźwignię.
mam podobny problem tylko że ja mam nowy automat i nie mogę czasem wyczuć luzu
To wina automatu ale i nie tylko. Masz byćmoże źle wyregulowane biegi i dlatego luz na obracającym się silniku znika. Zregeneruj automat, napręż linke sprzęgła jak to nie pomoże to wyreguluj biegi.
Przekierowanie