25-07-2013, 20:02:54
Witam.
Mam taki problem, z swoim ogarem 205 dla niejasności siedzi tam silnik 023.
W słowach wstępu wspomnę otym, że w moim egzemplarzu jest bardzo ciężko wyczuć luz gdy silnik jest wyłączony, ale da się go wrzucić.
Problem jest taki, że gdy silnik już odpalę to za chiny nie mogę wrzucić luzu po prostu, z dwójki schodzę na jedynkę, i z jedynki próbuje wrzucić luz puszczam sprzęgło i zamiast stać w miejscu, to jadę dalej.
Problem jest na tyle uciążliwy, że na dłuższych postajach gdzie jest sygnalizacja świetlna, to muszę trzymać sprzęgło na tej jedynce i pewnie za dobrze nie wpływa to na kondycję sprzęgła.
Reasumując są 2 problemy:
- Trudno wyczuwalny luz
- Brak możliwości wrzucenia biegu jałowego gdy silnik pracuje
Czy jesteście wstanie mi pomóc z tym problemami? Pozdrawiam.
Mam taki problem, z swoim ogarem 205 dla niejasności siedzi tam silnik 023.
W słowach wstępu wspomnę otym, że w moim egzemplarzu jest bardzo ciężko wyczuć luz gdy silnik jest wyłączony, ale da się go wrzucić.
Problem jest taki, że gdy silnik już odpalę to za chiny nie mogę wrzucić luzu po prostu, z dwójki schodzę na jedynkę, i z jedynki próbuje wrzucić luz puszczam sprzęgło i zamiast stać w miejscu, to jadę dalej.
Problem jest na tyle uciążliwy, że na dłuższych postajach gdzie jest sygnalizacja świetlna, to muszę trzymać sprzęgło na tej jedynce i pewnie za dobrze nie wpływa to na kondycję sprzęgła.
Reasumując są 2 problemy:
- Trudno wyczuwalny luz
- Brak możliwości wrzucenia biegu jałowego gdy silnik pracuje
Czy jesteście wstanie mi pomóc z tym problemami? Pozdrawiam.