Problem polega w tym że sprzęgło wiecznie ciągnie, nie da się zatrzymać na sprzęgle bo się dusi
Robione było :
Wymieniane tarczki
Linka
Popychacze 2x wymieniane
I nadal ciągnie regulowane było linkami wszystkim i gówno ;(
Pomocy
Wiem, że nieprawidłowe poskładanie sprzęgła doprowadza co takich objawów. Ja miałem sprzęgło do dupy jak kupiłem ogarka, ciągnęło po dłuższej jeździe, później rozbierałem silnik bo wybierak był lipny i każdy bieg szarpał, po złożeniu sprzęgło było wręcz idealne, nic nie ciągnęło i nic nie ślizgało. Później rozbierałem silnik do wymiany łożysk i simmeringów a po złożeniu sprzęgło ciągnęło ślizgało a wszystkie części były te same.
ty w ogarze 200?
jak tak to tą śrube mocniej wkręć w pokrywie.
Witam, mam problem w moim ogarze ze sprzęgłem, ponieważ zerwał mi się gwint w pokrywie i nie wiem co zrobić. Proszę pomóżcie.
PS. Nie wiecie przypadkiem jak wyciągnąć tą kuleczkę z tym pręcikiem co jest za popychaczem? , bo nie chce mi wylecieć.
Grelus,nowe popychacze o kant dupy potłuc,nie są hartowane i co chwila się zdzierają,dorób najlepiej ,albo znajdź orginał,wiem bo sam to przerabiałem w 2 ogarkach
Dobra, z racji tego że temat stary jest to wam napisze.
kamilloss96 - Ja też miałem zerwany gwint a wujo mi załatwił za darmo inną pokrywę
to albo gwintuj na większą śrubę albo inną pokrywę zakładaj
konami1997 Ja mam te chińskie popychacze i jest lux już od dawna sprzęgło chodzi jak należy. Aktualnie mam rozebrany silnik i czekam na grzechotkę którą zamówiłem. Ale albo gościu jeszcze nie wysłał albo ta poczta polska...
JEszce moje pytanko , tam w dziurkę od zembatki (do sprzęgła ) wkładamy pierw krótki pręcik kuleczke i długi ?
dzięki