23-07-2013, 21:43:28
23-07-2013, 22:25:17
019 mialy chyba wieksze kanaly plukowe
23-07-2013, 22:29:15
(23-07-2013 22:25:17)BartuS napisał(a): [ -> ]019 mialy chyba wieksze kanaly plukowe
nie chyba tylko napewno
23-07-2013, 23:43:48
Wizualnie niczym, mechaniczne większe kanały, większy wylot do tłumika. I ogólnie jest lepszy w porównaniu do tego z 023. Na tym można zapierniczac
24-07-2013, 09:41:28
A dużo miały większe te kanały płuczące?
I jak by chodził na cylku od 023_
I ile by wycjagnol na tym cylku_
I jak by chodził na cylku od 023_
I ile by wycjagnol na tym cylku_
24-07-2013, 11:39:02
głupotą będzie wstawienia cyla od 023 do 019 ale na odwrót to już nie
24-07-2013, 11:43:38
Czy ktoś mierzył suwmiarką te cylindry? Bo ja tak i wiem że kanały płuczące są identyczne jak w innych cylindrach, tak samo okno wydechowe, jak ktoś z was ma takie cylindry to niech odbije kartkę od kanałów i niech zrobi skan tej kart, wtedy będzie pewność tego jaka jest różnica.
24-07-2013, 12:05:16
Wizualnie też się różnią! Mają większy gwint na nakrętkę kolanka, to jest w miarę łatwe do rozpoznania.
Nie chodzi tutaj o większe kanały płuczące, tylko o większe okno wydechowe.
Nie chodzi tutaj o większe kanały płuczące, tylko o większe okno wydechowe.
24-07-2013, 12:08:38
Gardziel gaźnika jest 13mm a w 023 jest 12mm
24-07-2013, 13:48:52
A jak bym powiększył okno wydechowe by miał troche więcei mocy - mówie o cylku 023
24-07-2013, 14:42:37
Najlepiej daj do janusza94. Zrobi co trzeba. Drogo to nie wyjdzie.
25-07-2013, 00:28:05
(24-07-2013 12:05:16)kw112 napisał(a): [ -> ]Wizualnie też się różnią! Mają większy gwint na nakrętkę kolanka, to jest w miarę łatwe do rozpoznania.Większy gwint to jedyna różnica, i raczej jest to wada bo ciężej nakrętkę dostać.
Nie chodzi tutaj o większe kanały płuczące, tylko o większe okno wydechowe.
(24-07-2013 12:08:38)stqc napisał(a): [ -> ]Gardziel gaźnika jest 13mm a w 023 jest 12mmWcale nie, w moim cylindrze z 019 był rzeczywiście wlot 13mm ale za to mam też 2 cylindry z 023 i jeden z 042(?), wymiary ich wlotów to 14mm, 15mm, 14mm, wszystko w oryginale, nominały. Więc wyszło na to że cylinder z 019 jest najgorszy.
25-07-2013, 02:02:23
Nakrętka podchodzi od simsona, wiec z zamocowaniem wydechu nie będzie problemu
25-07-2013, 10:04:56
(25-07-2013 00:28:05)kanilox napisał(a): [ -> ][quote='kw112' pid='217538' dateline='1374656716']Większy gwint to jedyna różnica, i raczej jest to wada bo ciężej nakrętkę dostać.
Wizualnie też się różnią! Mają większy gwint na nakrętkę kolanka, to jest w miarę łatwe do rozpoznania.
Nie chodzi tutaj o większe kanały płuczące, tylko o większe okno wydechowe.
Tak pie*dolisz głupoty,kupiłes jakis rozje*any silnik i teraz narzekasz,ja mam cylinder 019 i nakretke dostane bez problemu do 019 która pasuje,a nawet od sima pasuje bo mam taka założoną,a ze ty masz cos z gwintem kombinowane to już nie mój problem.