Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: dźwięk z cylka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, wymieniałem ostatnio pierścienie i w czasie jazdy słychać z cylindra tarcie, ściągnołem cylek, bo myślałem że zabezpieczenie wyleciało, ale nie. czy to norma w czasie dotarcia? ile docierać pierścienie?
Silnik będzie tak chodził bo pierścienie muszą się ułożyć.A dociera się przez 50km
Same pierścienie się przez około 100km dociera.

Tłok masz 2p czy 3p?
tłok 2 p. silnik 023 jakby coś
No to jeśli poprawnie dotrzesz, to powinny ucichnąć. Bo z kolei 3p to z tego co wiem,i tak z reguły dzwonią, nawet dotarte.
Kłejk mylisz z silnikiem 223 a to polski silnik 023 które nie mają tłoków 3p ^^
Jeszcze nie slyszalem zeby w 023 dzwonily pierscienie. To jest kwetsia dotarcia.
Powoli musisz docierac... 1/4 manetki i coraz wiecej Smile
Wydaje mi się że to nie pierścienie a wał jak u mnie Wink
na 100% to są pierscienie jak załozysz nowe to sa dobre ale po 100km lub nawet mniej to juz dzwonią,to norma w rometach
(19-07-2013 00:54:18)alek736 napisał(a): [ -> ]Kłejk mylisz z silnikiem 223 a to polski silnik 023 które nie mają tłoków 3p ^^



Jakbys chcial wiedziec, to czeskie tez mialy org. tloki 2p. 3p to wspolczesne wyroby.
pierścionki muszą sie ułożyć
(19-07-2013 09:36:01)Quake96 napisał(a): [ -> ]
(19-07-2013 00:54:18)alek736 napisał(a): [ -> ]Kłejk mylisz z silnikiem 223 a to polski silnik 023 które nie mają tłoków 3p ^^



Jakbys chcial wiedziec, to czeskie tez mialy org. tloki 2p. 3p to wspolczesne wyroby.

Wiem o tym ze miały tłoki 2p jak i 3p,ale do 023 nie ma tłoków 3p.

Pompuś

Dokładnie. No, 3p to nie koniecznie współczesne. Mam silnik jawki, który stał 10-15 lat, a remont miał z 20-30 lat temu i 3p mam. Smile
a tłok 3 p coś więcej da?
(19-07-2013 13:37:38)Romet99 napisał(a): [ -> ]a tłok 3 p coś więcej da?

3p były tylko w silnikach Jawy a nie w Rometach...
Stron: 1 2
Przekierowanie