11-07-2013, 21:28:32
Siema.
Z Racji, że w moim starym oryginalnym silniku ogara 200 padło łożysko co mało, luz na korbie robił się coraz większy.. powoli spadała kompresja..
postanowiłem odwiedzić pewnego starszego pana, który ma sporo części do ogarków, komarków itp. w poszukiwaniu silnika. Znalazł się silnik, lecz cylinder wymaga szlifu a reszta oczywiście sprawdzona i jest w stanie to wytrzymać.
Więc nasuwa się pytanie, ponieważ do sklepu z oryginalnymi częściami mam daleko, to mam takie pytanie.. ile +/- trzeba mieć zaoszczędzone na :
tłok oryginał 2p. na 2 SZLIF
sworzeń
tulejka (ta koloru złotego na główkę korbowodu)
no i oczywiście pierścionki bo bez nich ani rusz
p.s.. ekhem, oryginałów ni ma bata ni ma na allegro ni nigdziee
Z Racji, że w moim starym oryginalnym silniku ogara 200 padło łożysko co mało, luz na korbie robił się coraz większy.. powoli spadała kompresja..
postanowiłem odwiedzić pewnego starszego pana, który ma sporo części do ogarków, komarków itp. w poszukiwaniu silnika. Znalazł się silnik, lecz cylinder wymaga szlifu a reszta oczywiście sprawdzona i jest w stanie to wytrzymać.
Więc nasuwa się pytanie, ponieważ do sklepu z oryginalnymi częściami mam daleko, to mam takie pytanie.. ile +/- trzeba mieć zaoszczędzone na :
tłok oryginał 2p. na 2 SZLIF
sworzeń
tulejka (ta koloru złotego na główkę korbowodu)
no i oczywiście pierścionki bo bez nich ani rusz
p.s.. ekhem, oryginałów ni ma bata ni ma na allegro ni nigdziee