tym razem nie mam problemu tylko proźbe
czy może mi ktoś napisac dokładnie jak ma byc wyregulowany gaźnik w komarze 2 biegowym kwadraciaku i jak by ktos mogl to prosze o schemat
Do tego niema żadnych schematów! Gaźnik regulujesz tak żeby jak najlepiej pracował silnik
a ile obrotu mam odkręcic srubke od paliwa? bo kolega mi mowil ze jakos 1,5 obrotu
Reguluj tak długo aż będzie dobrze. Ja regulowałem 1h i opłaciło się
Wyreguluj tak żeby ci nie gasł ale żeby znów nie był na wysokich obrotach. Ja tak w komarze robiłem i jest gites majones
.
Po pierwsze jeśli chodzi o moto które masz w awatarze, to nie jest to żaden komar, tylko Ogar 205. Po drugie i tak te gaźniki są identyczne.
Wykręć powietrze o 1,5 obrotu, i wyreguluj wolne obroty.
panowie a jak jest ta pompka co sie paliwo pompuje przed startem to moge z kazdego rometa to wziąć czy musi byc do OGARA?
Ogar 200 a 205 to różnica...
Zalezy czy do ogara 200, czy 205. A co do awatara Grześka to 50-t1.
(06-09-2011 17:25:41)bujak96 napisał(a): [ -> ]Zalezy czy do ogara 200, czy 205. A co do awatara Grześka to 50-t1.
Masz racje, patrzyłem na inny
to jak sie wkoncu nazywa moje moto bo ja zawsze mowilem ze komar i juz a ta calkowitej nazwy to nie znam a z awatara wynika ze jaka jest pełna nazwa mojego motorka?
tutaj macie zdjecie mojego avatara w pełnym rozmiarze :
http://imageshack.us/photo/my-images/27/31b63fa015.jpg/
Po ramie widać że to jest "Romet 50-T-1" ale masz silnik od "Rometa OGARA 205"
ok dzięki za odpowiedź ;]
Ogi 205 na ręczniaku! mi się wydaje, że to 017, a nie 023, bo w Ogarach, to już nie było ręczniaków...
Romet 50t1 z silnikiem 017. To ostateczna, prawidłowa wersja