Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: czy to prawda ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Czy to prawda że zestaw (cylinder , tłok , głowica , sowrzen , pierscienie , dysze do gaźnika ) 60 ccm zaniży osiągi mojego ogara 200. ?
jak ma zaniżyć jak w ogóle to podniesie

Ortograf i stylistyka do poprawy. Pała, siadaj!
nie rozumiem
nie mogą ci sie zniżyć osiągi jak zastosujesz cylider 60cm , powinien być nawet szybszy na takim zestawie i mocnieszy ale to różnie bywa
jest mocniejszy ale nwm czy szybszy ; )
Mocniejszy jest i to widac ale przez to ze jest jeszcze na dotarciu i raz go przycisnolem to doszedl do 55 i dalej się boję bo dotarcie a na oryginale zamykal szafe bez problemu... i jeszcze jedno , czy mozna jeździc tak że dysza paliwowa jest oryginalna a powietrzna ,,tuningowana'' czy to będzie jakaś różnica mocy ? obei dysze muszą byc jednakowe ? ;P
Nie będzie szybszy gdyż z tego co pamiętam kanały płukowe(?) są takie same jak w 50ccm3.
ale prędkośc taka sama. ? ; ))
Szybszy być nie może, jedynie mocniejszy, cylinder nam przełożeń nie zmienia, jedynie może być kapke mocy więcej, ale w różnicy szału nie ma po primo że to 55 ccm jest a nie 60 po drugi idealnie zrobione nie są te cylindry, a większąść ludzi co zmienia na 60 to pisze że jest większa moc, ale to dla tego że stary cylinder był wysłużony i nie miałtej kompresji jak nowy, ale są tacy co nawet róznicy nie czują a piszą że 60 ccm bedzie mocniejszy, ja mam 60 ccm, i czecha, no i czech lepiej jeździ, kupe lepiej, na tej 60-tce pierścienie nie mogą sie ułożyć :F, a jeżdzą długo, dzownia jak oszalałe, a na czechu spokojne jak aniołki pierścionki

Zresztą, na pewno wyższych obrotów na tym cylku nie osiągniesz jak na starym, a jak przełożenia te same, obroty maksymalne te same, to jakim cudem szybciej jechać, nawet jak kanały były by większe i tak szybciej nie pojedziemy
a dysze dają kopa , dobrze rozumiem .? ; )
i czy będzie jakieś wahanie mocy jak bd, miał dysze od powietrza oryginalną a od paliwa ,,tuningowaną'' ? ; )

Popraw ortografię
w jawce to nie tak jak w romecie, ta krósza dysza (38) odowiada za wolne obroty, a ta druga wysokie obroty Smile W orginalnym przypadku jeśli odblodkowany silnik dysza 68, a ta tuningowa 70 ,

Da dysza, napewno napewno daje większe spalanie, a mocy może duzo nie przybędzie, ja dysze zostawił bym w spokoju, jak jest tak jest spoko, chcesz kombinowac, zmień możę gaźnik na jakiś inny, albo przerób rozyplacz w Jikovie, bo jest dość prymitywnie skonstruowany, kilka otworów na krzyż, chyba 4 albo 6 Smile, sam bym to u siebie zrobił, ale nie jestem pewien swojej dokładności Smile
hahah xd rozumiem dzięki i pozdro ; )
Ja kupiłem te pseudo 60 do mojego 019, chyba całą zimę z tym gównem się męczyłem. Motoryna po 30min kopania i proszenia odpaliła ale tylko na nie całe 2min. Zamówiłem oryginalną 50, podmieniłem i co dziwne, za pierwszym zapaliła Smile
Tak poza tym to nie jest pełna 60, bo 55cm. Różnica w mocy będzie prawie nie odczuwalna.

Wulgaryzmom na tym forum mówimy stanowcze NIE.
jak zmieniasz na te 55, i nie chciał odpalić, to nie przyszło ci do głowy że może zapłon można by ustawić ?, Choć powinien odpalić, no chyba że kanały był kitowo zrobione
(09-07-2013 01:14:33)kondzio310 napisał(a): [ -> ]w jawce to nie tak jak w romecie, ta krósza dysza (38) odowiada za wolne obroty, a ta druga wysokie obroty Smile W orginalnym przypadku jeśli odblodkowany silnik dysza 68, a ta tuningowa 70 ,

70 nie jest tuningowa, tylko bardziej przymulona. Oryginalna czeska dysza główna powinna mieć 72 .
(09-07-2013 15:57:52)kondzio310 napisał(a): [ -> ]jak zmieniasz na te 55, i nie chciał odpalić, to nie przyszło ci do głowy że może zapłon można by ustawić ?, Choć powinien odpalić, no chyba że kanały był kitowo zrobione

Zapłon był wielokrotnie ustawiany, do tego dokupiłem nowy iskrownik bo myślałem że pod wpływem kompresji po prostu iskra zanika. Ale okazało się że cylinder był źle wykonany, tzn. na złej wysokości znajdowały się kanały.
Stron: 1 2
Przekierowanie