Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nowy tłok ZMD+ Chiński cylek
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siemka. W kadecie muszę wymienić cylinder. Mam tłok nominalny 38mm oryginał ZMD i chcę wiedzieć czy silnik będzie pracował na tym tłoku z chińskim cylkiem
Będzie czemu by nie miał. Tylko trzeba uważać by nie przegrzać podczas docierania bo te cylindry nie są najlepsze.
A ten tłok nie będzie puchł
Jak tłok ZMD to dlaczego miał by puchnąc?
tak tylko pytam
A jak go dotrę to będe mógł jezdzić w dalsze trasy na tym chińskim cylku
Tak, one nie są aż takie złe, problem polega na szybkim zużyciu się cylindra ale z 5000km zrobisz spokojnie.
warto widzieć
ktoś się jeszcze wypowie
Będzie to śmigać. Sprawa mogłaby (mogłaby, ale musiałaby) być gorsza, gdyby tłok był chiński i szlif zmd pod niego, bo te tłoki na początku lubią sobie puchnąć (ale to też nie reguła) i takie pasowanie mogłoby być za ciasne.
A ktoś jeszcze potwierdzi że te cylki szybko sie zużywają
Te cyle są robione z raczej
mizernego stopu Wink
ale jednak da się jeździć.
Co prawda nie pożyje tyle co
nasz krajowy ale jak się nie ma
co się lubi...
no prawda, tuleja dośc szybko się ściera i powstaje próg. dlatego nie ma co za długo docierac, 400km w zupełności starczy
Tak jak wyżej . Jednak wziął bym pod uwagę szlif i dokupienie tłoka , trafiają się jeszcze ZMD
tyle że mam daleko do warsztatu w którm robią szlify ehh.. no nic trzeba będzie jechać autobusem
A jak kupiłbym cylek z almotu to ile km zrobię
Stron: 1 2
Przekierowanie