Niezla bestia sie szykuje ; ). Powodzenia z wahaczem
. Ja zeby wahacz sciagnac musialem uzyc katowki
.
ja ostatnio wyjmowałem wahacz z 50-t-1 i musiałem użyć młotku którego ledwo podniosłem.
jak na taki stan to nie jest źle
Najbardziej martwią mnie duże wżery rdzy a tak powoli do przodu się posuwam z pracami
Apropo jak ściągnąć wahacz czy trzeba wybić tuleję ?
na jaki kolor będziesz go malował?? bo zapowiada sie coś ciekawego
Rama wahacz zębata bagażniczek kierownica koła tłumik na czarno , błotniki wsporniki błotnika osłona filtra przód ramy bak osłona łańcucha na żółto. Co o tym myślicie ?
Ewentualnie tak jak był tylko że zamiast niebieskiego żółty
Tak, musisz wybic tuleje- W zasadzie to probowac ja wykrecic .
Dzięki .Ogar może dzisiaj będzie pomalowany cały podkładem jak się wyrobie
Co o tym sądzicie ? Sorry za jakość szybko robiłem
Jeżeli podobny odcień, to będziesz się wyróżniał. Bardzo dobry pomysł
Odcień zółtego będzie bardziej bursztynowy niż taki cytrynowy
Chodź boje się trochę takiego malowania bo może być nieładnie taki czarny z żółtym
Ostatnia fotka
jak bym chciał żeby wyglądał .
ja bym malował na taki bez obaw super to bedzie wyglądać
a chromów ładnych bym nie malował na czarno tylko ładnie wyczyścił ale to twój motor i zrobisz z nim co chcesz
Mój kolega ma podobny kolor ogarka
. Fajnie będzie wyglądać
niestety nikiel ma duże wżery rdzy także muszę to pomalować ponieważ na chromowanie mnie nie stać . Jeżeli uda mi się uratować jakoś nikiel to oczywiście nie będę malował kół i kierownicy.