01-07-2013, 16:33:39
01-07-2013, 16:42:28
"W Romecie gaźnik ten można zamontować na 2 sposoby, inaczej nie wejdzie bo jego korpus zawadza o kartery:
-dorabiając przejściówkę
-ucinając króciec gaźnika pod skosem
Zastosowałem patent nr 2 który sam wymyśliłem. Trzeba było jeszcze roztoczyć otwory na śruby, gdyż ich rozstaw minimalnie różni się od gaźnika Rometa (GM13F). Niestety po tej przeróbce gaźnik nie nadaje się już do innego silnika. Trzeba także uważać, by nie przeciąć mechanizmu ustawiania składu mieszanki. Dodatkowo wybiłem z gaźnika rozpylacz i rozwierciłem gardziel z 16mm do 19mm. "
Tekst nie mój ale się przyda
-dorabiając przejściówkę
-ucinając króciec gaźnika pod skosem
Zastosowałem patent nr 2 który sam wymyśliłem. Trzeba było jeszcze roztoczyć otwory na śruby, gdyż ich rozstaw minimalnie różni się od gaźnika Rometa (GM13F). Niestety po tej przeróbce gaźnik nie nadaje się już do innego silnika. Trzeba także uważać, by nie przeciąć mechanizmu ustawiania składu mieszanki. Dodatkowo wybiłem z gaźnika rozpylacz i rozwierciłem gardziel z 16mm do 19mm. "
Tekst nie mój ale się przyda
01-07-2013, 16:46:17
ok dzięki a nie pisał ktoś czy coś to dało ?
01-07-2013, 16:48:56
Cięzko nie jest,mozna zrobic przejsciówke lub załozyc amala wtedy trzeba rozwiercic mocowania w cylindrze i tyle,tutaj masz filmik jak to działa,http://www.youtube.com/watch?v=d9aTkc_fRqo a zakładał to kadetman chyba taki ma login na forum u nas jak sie nie myle,jego sie dopytaj dokładniej.
a daje to mniejsze spalanie i łatwiejszy rozruch silnika,sam gaznik cudów nie zrobi.
a daje to mniejsze spalanie i łatwiejszy rozruch silnika,sam gaznik cudów nie zrobi.