Almot ma ciekawą ofertę.
A czym różni się cylinder wzmocniony od normalnego, poza średnicą?
(01-07-2013 00:04:42)Gospodarz96 napisał(a): [ -> ]Almot ma ciekawą ofertę.
A czym różni się cylinder wzmocniony od normalnego, poza średnicą?
Niczym
Jeżeli to rzeczywiście jest almot to tak , chociaż ja wolałbym nominał 38 mm.
Najlepsze części są z okresu PRL nawet na używanych pośmigasz więcej niż na tych dzisiejszej produkcji
no tak, ale Almot wygląda całkiem przyzwoicie.
A właśnie, jak kupię 40mm zestaw i jakiś gaźnik o trochę większym przelocie to będzie mocniejszy? A może lepiej wziąć 38mm i normalny gaźnik?
Jak kupisz zestaw 40 mm i np gaźnik k60b to będzie trochę mocniejszy oraz będzie miał większe spalanie a swoją drogą almot nie jest taki zły
a spalanie dużo wzrośnie?
a jak jest z regulacją gaźnika K60B? jest awaryjny? tam jest ssanie, czy normalna pompka?
Troszkę wzrośnie regulacja jest prosta najgorszy 1 raz jest to gaźnik mało awaryjny ten gaźnik ma ssanie ale nie kupuj tych dzisiejszej produkcji aby zamontować taki gaźnik musisz delikatnie rozszerzyć otwory na szpilki i rozwiercić otwór w cylindrze. Miałem taki gaźnik w 017 i też takim cylku i była rakieta
Co wy tak jedziecie na te chińskie części. On chce górę silnika, a nie platynki...
Nie miałeś tego zestawu to nie komentuj..
(01-07-2013 11:42:20)pimpek-M2 xD napisał(a): [ -> ]Co wy tak jedziecie na te chińskie części. On chce górę silnika, a nie platynki...
Nie miałeś tego zestawu to nie komentuj..
Wiadomo jakiej jakości mogą być chińskie części szansa że będą działać poprawnie to 50% góra 60. A zestaw taki miałem tylko nie napisałem wcześniej