30-06-2013, 02:32:25
Witam was chłopaki. Od jakiegoś czasu do mojego garażu zawitał ogarek w stanie nie zadowalającym, ale zarejestrowany i opłacony. To zabrałem się za silnik. Kompresja super. Był podobno wsadzony zestaw 60cm3. Starałem się wyregulować gaźnik i jest ustawiony w miarę ok gdyby nie to że po dłuższej jeździe na wyższych obrotach zwalniam i skręcam w inną ulice to jak puszcze gaz i po paru sekundach odkręcę znowu to jest chwila zamulenia i jakoś się rozkręca i idzie dalej. Wygląda to tak jak by paliwo nie wyrabiało z wlewaniem się do komory pływakowej czy to może być tego przyczyna ? Dodam jeszcze że udało się ustawić gaźnik dopiero jak zabezpieczenie iglicy przepustnicy poszło na sam dół, czyli najwięcej paliwa. Czy w 60cm3 to jest poprawne ustawienie ? Pierwszy raz mam do czynienia z silnikiem rometowskim z takim zestawem ponieważ jakoś nie jestem zwolennikiem tuningu takich silników. Może ktoś ma jakieś porady/sugestie co można z tym zrobić, albo czego to jest wina?
PS. Witam jako nowy użytkownik forum : )
PS. Witam jako nowy użytkownik forum : )