Kosz sprzęgła, automat biegów i ten "wałek" na którym jest nóżka zmiany biegów.
Czemu Twój nick przeczytałem: "Pikej"?
Ok, dzięki
Hah może być i pikej
Znaczy się jeszcze magneto/wirnik musisz ściągnąć, ale tylko po to żeby wał wyciągnąć z karteru od zapłonu.
Wirnik jest wbity na wał? Czy przykręcony? A automat to tylko 2 śrubki?
Automat 2 śrubki i tyle(automatu nie wyjmuj bo on w środku siedzi). wirnik z krzywką ma śrubę jak się na niego prosto patrzy jak już odkręcona to tylko wirnik wyciągnij. Kosz sprzęgłowy i zębatkę sprzęgła też musisz wyciągnąć.
Wbity i przykręcony za razem.
Ta śrubka co nią przykręcasz krzywkę, trzyma magneto. A tak normalnie to sie go wbija (jest na stożek).
Tak automat jest tylko na 2 śrubki z góry.
A jak byś sie chciał pytać jak zdjąć te magneto to w miejsce gdzie siedzi krzywka wkręcasz śrube na klucz 13mm i wkręcasz ją. Teraz pozostaje pytanie jak zablokować wał... Jak możesz to zdejmujesz tłok i w miejsce swożnia tłoka wsadzasz pręta i bierzesz 2 równe kawałki drewna! I je podkładasz pod ten pręt żeby miał oparcie (żeby sie nie obrócił). a jak nie chcesz zdejmować tłoka, to podkładasz 2 równe kawałki drewna pod nóżki tłoka i to jest tak samo jak z pierwszym sposobem co powiedziałem.
(28-06-2013 17:22:09)afik98 napisał(a): [ -> ]A jak byś sie chciał pytać jak zdjąć te magneto to w miejsce gdzie siedzi krzywka wkręcasz śrube na klucz 13mm i wkręcasz ją.
To że ty masz przegwintowane aż na "ósemkę" to nie znaczy żę wszyscy tak mają... -.-
Oryginalnie i normalnie tam jest śrubka na klucz 8, inaczej mówiąc "piątka".
(28-06-2013 17:44:14)Taśma napisał(a): [ -> ] (28-06-2013 17:22:09)afik98 napisał(a): [ -> ]A jak byś sie chciał pytać jak zdjąć te magneto to w miejsce gdzie siedzi krzywka wkręcasz śrube na klucz 13mm i wkręcasz ją.
To że ty masz przegwintowane aż na "ósemkę" to nie znaczy żę wszyscy tak mają... -.-
Oryginalnie i normalnie tam jest śrubka na klucz 8, inaczej mówiąc "piątka".
oj Taśma chyba Ci sie cos poje%ało. Orginalnie jest na śrubę m8
Pojebało. dobra z 225 mi się porąbało xD
Śruba "piątka" jest w wale. A ja mówiłem o magnecie... -,-
a zębatki od sprzęgła nie trzeba zdjąć ?
Nie koniecznie. Ja lekko od drugiej strony wybiłem wał młotkiem gumowym i też wyszedł.