Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam! mój problem polega na tym, że (uwaga bo się rozpiszę Tongue) simson zimny odpala i jeździ natomiast już drugi raz mi się zdarzyło że po przejechaniu w tym przypadku 3 km zgaszeniu i czekaniu odpalił i po 100 metrach przy dodawaniu gazu zaczynało go mulić po czym puściłem manetkę i chodzi normalnie stanąłem, zgasiłem i odpalił z kopki dodaje gazu i znowu nie chce wejść na wyższe obroty. Zapchałem go do kolegi który mieszkał nie daleko, zacząłem grzebać przy gaźniku to samo sprawdziłem iskrę taka jak powinna być, wykręciłem gaźnik wyczyściłem dysze kompresorem skręciłem wszystko, dotknąłem cylindra-chłodny, zapalił wchodzi na wysokie obroty i normalnie da się jechać. To nie był gaźnik na pewno bo za pierwszym razem też był czyszczony i znowu się tak stało. Odpalił przez to że miał niską temperaturę. POWIEDZCIE MI DO CHOLERY CO O MOŻE BYĆ????!!!!!!
hm... sprawdź zapłon , simeringi

też tak miałem
siemeringi dobre zapłon ustawiony ale odpala na kopa to jest najdziwniejsze O_o

Pompuś

Wydaje mi się, że tłok puchnie.
nie tYlko obie się tak wydaje Smile ALE TO JEST DLA MNIE NAJCZARNIEJSZY SCENARIUSZ
może nie tłok puchnie co
cylinder pod wpływem temperatury.
kolega w simsonie ma takie cos że jediz ei mu gasnie i nie da wejsc na wyzsze obroty
Po co nabijać takie bezsensowne posty facepalm to problem tylko i wyłącznie owego kolegi.

Oczywiście należy sprawdzić świece która musi mieć odpowiednią ciepłote - F100 wg Iskry, 260 wg Isolatora, lub B8HS wg NGK ; odstęp elektrod ma wynosić 0,4 mm. Przerwa na platynach także 0,4mm .

Przy cylindrze 60cm3 musi być odpowiednio ustawiony zapłon - 1,6mm przed GMP oraz na nowo wyregulowany skład mieszanki, możliwe że trzeba będzie podnieść iglice . Jeśli mieszanka jest zbyt uboga, do tego zapłon za wczesny (jak przy wyprzedzeniu dla S51) powoduje przegrzewanie silnika i puchnięcie tłoka, efekt - po nagrzaniu motor nie chce wchodzić na obroty.

Przyczyną może być także uszkodzony / zawieszony tłoczek ssania w gaźniku lub gumka znajdująca sie na jego końcu oraz uszkodzony kondensator lub cewka WN (jeśli nagrzewa sie, należy ją wymienić)

Takie zachowanie może powodować również zatkany filtr powietrza- silnik dostaje zbyt bogatą mieszanke więc nagrzany nie pracuje prawidłowo

Napisz jaki kolor ma świeca po wykręceniu, coś więcej będą mógł stwierdzić. Bo wg tego co piszesz mieszanka może być za uboga co prowadzi do przegrzewania lub zbyt bogata ale nie da sie stwierdzić, kolor na jaki wypalona jest świeca da coś więcej.
taki brązowo złoty coś koło tego
Jeśli ciemny - za bogata mieszanka.
Zrób tak :sprawdź zapłon - to co wcześniej pisałem, wyczyść filtr powietrza, potem sprawdź tłoczek ssania w gaźniku i wyreguluj skład mieszanki.
Przekierowanie