To ściągnij głowice cylek kup nowe uszczelki w tamto miejsce i zobacz jak jest ustawiony ten tłok.
(26-06-2013 10:24:05)koi7 napisał(a): [ -> ]To ściągnij głowice cylek kup nowe uszczelki w tamto miejsce i zobacz jak jest ustawiony ten tłok.
stary... przeciez mówie ze jest do lampy strzałka... uszczelek nie trzeba bo tamte odzyskam wczoraj zakladane wiec sie nie zniszcza
Więc mowicie ze to pomoze ?
jest nadzieja
(26-06-2013 16:18:41)mlody191 napisał(a): [ -> ] (26-06-2013 10:24:05)koi7 napisał(a): [ -> ]To ściągnij głowice cylek kup nowe uszczelki w tamto miejsce i zobacz jak jest ustawiony ten tłok.
stary... przeciez mówie ze jest do lampy strzałka... uszczelek nie trzeba bo tamte odzyskam wczoraj zakladane wiec sie nie zniszcza
Więc mowicie ze to pomoze ?
jest nadzieja
zaraz ide to zrobie.... I zdam relacje
(26-06-2013 16:32:28)Kubasio napisał(a): [ -> ]I co ? .
Narazie odpoczywam, leżing, smażing
I nic, nic nie pomogło nadal to samo. Jedynie bawiłem się zapłonem to już lepiej cyka. Za ząbek.
Ale wgl się nie wkręca i jest taki słaby nie trzyma wolnych obrotów... Odezwie się na 3 bum bum bum i potem gaśnie
Jak do lampy ? w stronę silnika ???? Ma być w stronę tam gdzie się przykreca kolanko tak na chłopski rozum
jak masz w strone silnika to jest źle !
(26-06-2013 21:52:07)szopen45 napisał(a): [ -> ]Jak do lampy ? w stronę silnika ???? Ma być w stronę tam gdzie się przykreca kolanko tak na chłopski rozum jak masz w strone silnika to jest źle !
Wiem własnie wiem, sam się zgubiłem
ale juz jest w strone kolanka..a wy głupcy nie wiedzieliscie haha
szopen może powiesz co tutaj jest nie tak?
(26-06-2013 22:05:59)Dabek333 napisał(a): [ -> ]A jaki masz silnik???
023 2b
A moze wał załozyłes od s38 i iskre ma nie w tym momencie????
Słuchaj u mnie też sie tak działo robił tylko pryt i tyle pchałem cudowałem okazało się że cewka padła a iskra byłą niebieska mocna
spróbuj najlepiej jakiś dobry zapłon przełożyć
Klin jest dobry, Wał też dobry bo do 023.
Ale jak to możliwe ze jest iskra a cewka padnięta, tak o z dnia na dzień? Ale coż to je romet tego nie ogarniesz
Wymieniłem gaźnik, cały zapłon, kondensator, cylinder tłoki głowice.
On nadal robi to samo. Bu bu ..
Naszła mnie myśl czy to moze wał na nic? Moze byc tak?
a kabel z fają masz dobry ?