Witam. Obiło mi sie o uszy ze w silniku 223 jest zblokowany 4 bieg. Mógłby mi ktos powiedziec czy to prawda, jesli tak to co trzeba zrobic zeby go miec i ile wiecej predkosci doda?
Stary, ja i piątke znalazłem! A te dupki na ścigaczach to wariaty som! Aż ich ciężko wyprzedzić!
Wróćmy do realności, czwórki nie było i nie będzie.
Kurde! Nie lichą historię ktoś Ci opowiedział!
hehehehe czemu niby mieliby blokować 4-ty bieg?
rozpoławiałeś kiedyś silnik?
Kiedyś widziałem jakąś Czeską strone i byl na niej 223 ze skrzynia 4 biegową od CZ czy jakiegos innego Czeskiego wynalazku.
Dlatego sie pytam czy takie cos jest bo ja dopiero zaczynam przygode z 223
Był (i chyba dalej jest) as na forum co ma fabrycznie od nowości w 223 tylko 2 biegi i fabrycznie nie miał schowka narzędziowego w mustangu
Teraz 4 bieg w 223...już nic mnie tutaj nie zaskoczy.
No jasne że takie coś jest........jak policzysz luz jako bieg
Zobacz sobie czeskie fora i strony może coś będzie. Pewnie tam w tych silnikach rzeźbią, jak my w dezametach, tylko mam nadzieję, że mają więcej wiedzy i są bardziej ogarnięci
Prawda jest taka że zostało wyprodukowane 1000 sztuk 4 biegowego silnika 223, ale było to tylko na rynek czeski, choć pamiętam że kiedyś koleś załatwiał takie silniki (za 900zł)
Mimo że mało informacji o tym, to te silniki serio były
(23-06-2013 19:18:50)arecki16 napisał(a): [ -> ]No jasne że takie coś jest........jak policzysz luz jako bieg
223 ma 2 luzy czyli razem naliczyc by 5 trzeba. Wyzsza matematyka. . .
Ty 4 Szukasz ? ;O To ja u sb 7 znalazłem .