Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 60ccm
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Pytanie do tych co mają. Czy bardzo czuć różnicę między 50ccm, a 60ccm?
Chodzi mi o zwykłe 60ccm na tłoku 2p. Mam okazje kupić po znajomości, ale nie wiem czy mi się opłaca w to bawić.
To jak? Jeździ ktoś na tym forum na zwykłym 60ccm?
ja jeżdżę i jest duża różnica pod górki normalnie jedzie w 2 osoby jest idealny
różnica nie za wielka, dużo osób odczuwa różnice ale z tego powodu że stary cylinder czyli ta 50 ccm, jest już dość wytarta no i nie ma takiej kompresji jak na nowym cylindrze, to gównie dla tego,
(23-06-2013 11:15:43)fosa napisał(a): [ -> ]ja jeżdżę i jest duża różnica pod górki normalnie jedzie w 2 osoby jest idealny

Może najpierw zobacz o jaki silnik pyta zanim się wypowiesz!? W Ogarze 205 w silniku 023 nie będzie praktycznie żadnej różnicy...
Jbc chodzi o silnik simsona S51
za wielkiej różnicy nie bedzie,
Na zwyklejszej sześćdziesiątce nie czuć wielkiej różnicy Smile
Większa moc, ale i spalanie. Na pewno bo z kolegą się praktykowało best do szybkości nic praktycznie ten cyl nie wniesie, tylko mocy będzie.
szybkość, to przełożenia, a nie cylinder,
No właśnie bo to w końcu 2sów. simak i tak ładnie ciśnie na normalnym. Ja bym tego nie ruszał masz dobrze to nie grzeb look:
Czuć różnice, w końcu o 3 mm większa średnica . Oczywiście trzeba do tego założyć głowice S60, ustawić odpowiednio zapłon i wyregulować gaźnik. Wg mnie, patrząc na ceny cylindrów na prawde warto. Najlepsze połączenie to cylinder i głowica AL-MOT a do tego tłok węgierski albo MZA Sport tzw "ciemny"
Obecnie mam 2 Simsony ; S61 z Amalem 16T, wydechem AoA1 i zapłonem elektronik oraz w pełni seryjne S51. Różnica jest bardzo duża, a koszt przeróbek niewielki .
(23-06-2013 11:24:35)Semmao napisał(a): [ -> ]
(23-06-2013 11:15:43)fosa napisał(a): [ -> ]ja jeżdżę i jest duża różnica pod górki normalnie jedzie w 2 osoby jest idealny

Może najpierw zobacz o jaki silnik pyta zanim się wypowiesz!? W Ogarze 205 w silniku 023 nie będzie praktycznie żadnej różnicy...

Semmao - dobrze wiem co mówie bo mam ten cylinder w kadecie
(23-06-2013 20:44:54)Irek napisał(a): [ -> ]Czuć różnice, w końcu o 3 mm większa średnica . Oczywiście trzeba do tego założyć głowice S60, ustawić odpowiednio zapłon i wyregulować gaźnik. Wg mnie, patrząc na ceny cylindrów na prawde warto. Najlepsze połączenie to cylinder i głowica AL-MOT a do tego tłok węgierski albo MZA Sport tzw "ciemny"
Obecnie mam 2 Simsony ; S61 z Amalem 16T, wydechem AoA1 i zapłonem elektronik oraz w pełni seryjne S51. Różnica jest bardzo duża, a koszt przeróbek niewielki .
Jest konieczna zmiana głowicy? Cylinder który mam zamiar kupić jest z Almotu a tłok MZA 2p. GAźnik będzie albo 16N3 albo Dellorto 21mm


PS. Jaki masz v-max w twoich Simsonach?
21 na serię bd chyba za duży Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie