Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Więc tak , wczoraj około godziny 16.20 doszło do interesu takiego jak wymiana
. Zamieniłem ogara 200 , który nie odpalał , nie miałem juz siły + drugie kartery (coś w stylu By Kapitan z innego forum , nie ktorzy na pewno kojarzą
) .
Za Wsk 125 z silnikiem chinskim
( 125 ccm Lifan . Silnik nie odpala , prawdopodobnie zbyt słaba iskra
. W wsk aktualnie są założone oryginalne pytanie , ale otrzymałem również kostke na tył , i kompletne przednie koło które trzyma powietrze od WFM
.
Zapraszam do pytań itp .
Jeźeli chcesz ja zrobić na oryginalnym silniku to ramę musisz dokupić , tej już raczej nie odratujesz
mam siedzenie do rometa polo orginalne jakbyś chał
(16-07-2013 14:24:34)Jakub napisał(a): [ -> ]Jeźeli chcesz ja zrobić na oryginalnym silniku to ramę musisz dokupić , tej już raczej nie odratujesz
Wiem , ta rama w paru miejscach była cięta i spawana , i nawet oryginalnych mocowań nie ma
A jechałem po nią w celu zrobienia na oryginał , no ale cóż chyba zostaje "cross" .
E tam jak poszukasz to ramę za 40 zł kupisz
Ale najpierw będe musiał silnik znaleśc
.
... oraz wydech
/
Na moje zacznij o ramy i przekręć wszystko z tej , na silnik przyjdzie czas
Narazie postaram się uruchomic tą tak jak jest
A drugą wsk w całosci kupic najwyzej .
Jak tam radku zrobiłeś już ten 025? Jak tam mustang?
Mustang odpala , siedzi w nim 223 po kapitalce
. A 025 brakuje mi nakrętki na sprzęgło , bo tak to bym je już złozył , i zapłon i automat biegów do założenia
.
A kartery już zbite w 025?
Oczywiście ze tak , na nowych łożyskach , uszczelniaczach , cylinder z głowicą też założony juz .
Ten silnik w jakim romecie wyląduje?
W komarze
taki sam jak ten pomarańczowy .
A propo tego komara 2350? Tego co składasz teraz. Dużo mu brakuje do kompletnosci?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17