Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart złożony z nowych części
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
3k i 12dni do końca Big Grin Panowie podbijajcie cenę jeżeli możecie :F
a Pana sr-ka popie***** zaraz zleci się banda buraków i chart osiagnie cenę kilku miliardów jak to było w wypadku nowego malucha...
Nienormalny jesteś, po chu** podbijać cenę i psuć komuś aukcję? :/ idź był głupim gdzieś indziej. Za wystawienie tego się płaci :/
(16-06-2013 21:07:02)EGON napisał(a): [ -> ]wyremontowany to będzie mój jak go ukończę

rozjebany Kogoś zazdrość zżera...
gość włożył wiele pracy ciekawe jaka jest cena minimalna, chodź jak by pojawił się jakiś fabrycznie nowy nie składany to by był cud jeden stoi chyba w muzeum techniki w warszawie
(16-06-2013 20:16:45)EGON napisał(a): [ -> ]odremontowany chart
http://allegro.pl/bialy-kruk-nowy-romet-...39431.html

Tako ogólny komentarz ode mnie:
Ida zagadać z Tatą best
(16-06-2013 21:19:43)buyactivation napisał(a): [ -> ]Niezły kit Wink skoro pokrywy silnika pomalowane proszkowo to musiały być zdemontowane... Ciekawe, że teraz są zaplombowane. Kalkomanie niby robione przez godziny... Dostępne na allegro. Skoro wszystko było nowe to dlaczego dal to do chromowania. Z doświadczenia wiem, że chromy jeżeli nie są w częstym kontakcie z wodą to nie ma żadnych śladów. Moje obręcze na Ogarze 200 84' mają idealny chrom, a przy sztywniaku 69' są delikatne wrzery. Ale ogólnie efekt super, podoba mi się.

To samo chciałem napisać. No ale cóż, bajera dźwignią handlu.
Pokrywy były malowane ,i widziałem na innym forum jak mówił ,że ściągał plomby.
(16-06-2013 21:19:43)buyactivation napisał(a): [ -> ]Niezły kit Wink skoro pokrywy silnika pomalowane proszkowo to musiały być zdemontowane... Ciekawe, że teraz są zaplombowane. Kalkomanie niby robione przez godziny... Dostępne na allegro. Skoro wszystko było nowe to dlaczego dal to do chromowania. Z doświadczenia wiem, że chromy jeżeli nie są w częstym kontakcie z wodą to nie ma żadnych śladów. Moje obręcze na Ogarze 200 84' mają idealny chrom, a przy sztywniaku 69' są delikatne wrzery. Ale ogólnie efekt super, podoba mi się.
Pierwsza część racja.
kalkomanie czyli naklejki on projektował sam przez wiele godzin. Później druga osoba zrobiła piękne drugie projekty ale zostały jej skradzione i sprzedane znanej osobie.
Co do chromów to sam wiesz, że chrom po kilkunastu latach traci piękny błysk. Może być bez rdzy ale nie będzie miał połysku takiego jak nowy



(16-06-2013 21:48:25)EGON napisał(a): [ -> ]cud jeden stoi chyba w muzeum techniki w warszawie

Stoi teraz w Chlewiskach 20 km ode mnie
W ogóle z tego co pamiętam to ten silnik jeździł w jakimś charcie, może nie wykręcił nie wiadomo jakiego przebiegu ale na pewno był odpalany ^ ^
Staszku charty Ci się chyba pomyliły Tongue
Co do tych plomb szczygieł ( ten co sprzedaje) pisał że udało mu się wyjąć jeden drut z niej nie uszkadzając niczego i potem umieścił go w tym samym miejscu
Ciekawe gdzie to napisał.
też mam takie czarne pokrywy.... od charta. I nie obchodzą mnie..
A co do charta to te białe błotniki wyglądają lepiej niż niebieskie..
nie rozumiem was doszukujecie się jakiegoś wała ? widać że zrobione to jest profesjonalnie kwestia plomb chyba nie jest istotna skoro i tak był składany z nowych części. A pytanie jak by się sprawował w trakcie użytkowania to już inna bajka ale ten egzemplarz to raczej tylko na pokaz wątpię by nowy nabywca nim jeździł
Rama i inne czarne elementy w nieoryginalnym odcieniu. Jest połysk a powinien być półmat. Bęben przedniego koła nie powinien być pomalowany caly. Ta "pokrywa" nie była malowana. Opony niby nowe z włoskami. To czemu nie dał zdjęć włosków? Już na tym pierwszym zdjeciu widać ,ze na panterze włosków nie ma, chyba ,ze z boku. Exportowy? Exportowe to są tam białe błotniki. Charty nie szły w takim kolorze - białym(bak+boczki+błotniki)na export. Zazwyczaj tylko błotniki były białe a reszta np. czerwona. Przynajmiej nigdy nie widziałem exportowego Charta w takich barwach. Jeszcze moge sie doczepić do kilku chromowanych elementów, które oryginalnie były tylko ocynkowane np. starter czy dźwignia zmiany biegów.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie