Siemka, mam ogara 200. Wsadziłem tam silnik od jawki kumpla 76r. (wiem, że ogary oryginalnie miały silnik jawki.) Wszystko ok. Wysłałem cylinder do obróbki i próbowałem wsadzić cylinder oryg. ogara na tłok jawki. Tłok jest za duży... Wątpię, żeby mój cylinder był po szlifie. Czy jawka i Ogar miały 2 inne cylindry? :/
Jawka i ogar miałby takie same cylindry tzn. nominały 38mm.
Nie, nie. Kolega bardzo tępy.
Silniczek stał jakieś 15 lat.
Jego dziadek się nim zajmował, ale wątpię, żeby coś tam "tjuningował".
Weź suwmiarkę i zmierz średnice obu cylindrów. Jeden z nich pewnie jest po szlifie.
Cylinder dostanę dopiero w poniedziałek.
Wtedy się okaże.
(15-06-2013 19:06:38)pimpek-M2 xD napisał(a): [ -> ]Siemka, mam ogara 200. Wsadziłem tam silnik od jawki kumpla 76r. (wiem, że ogary oryginalnie miały silnik jawki.) Wszystko ok. Wysłałem cylinder do obróbki i próbowałem wsadzić cylinder oryg. ogara na tłok jawki. Tłok jest za duży... Wątpię, żeby mój cylinder był po szlifie. Czy jawka i Ogar miały 2 inne cylindry? :/
Skoro tłok jest za duży na cylinder ogara, to co ma do tego jego szlif? Jeśli miałby szlif to prędzej cylinder byłby za duży a nie za mały. Jak jest za mały to znaczy że tłok grubszy (czyli do cylka po szlifie) a twój cylek z ogara to pewnie nominał. Ot co.
Trochę źle zrozumiałeś. Wysłałem cylek jawki do obróbki i wpakowałem tymczasowo cylinder od Ogara 200. Nie pasował.
Porównałem tłok oryginalny i po szlifie. Są identyczne.
Czyli mam cylek po 1 szlifie.
DO ZAMKNIĘCIA!