Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem z odpaleniem !
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam problem z odpalniem mojego KADECIORA Sad

Wymieniłem simery, łozyska no i wał wszystko POLSKIE .

Jedna uwaga, nie dalem uszczelki w łączeniu silnika...

I teraz zapłon ustawiony elegancko iskra jest bardzo dobra, pale pale czasem załapie i pyrknie ze 3 razy i wgl sie nie wkręca na obroty.

Jak już dam go na popych to jakos sie wlecze ale wgl nie reaguje na gaz...

Czy może to być wina tej uszczelki? Wydmuchało silikon, stracił troche kompresji i nie daje rady się wkręcic a co mówić jechać...

Proszę o pomoc, bo juz 3 dni przesiedzialem nad nim i tyle co mi sie udalo zrobic to idealnie ustawić zapłon i trochę sie zmęczyć pchając go kilometrami Big Grin
tak to wina uszczelki Smile pewnie dałeś za dużo silikonu i dla tego go wydmuchało musisz dać tam uszczelke i powinno być wszystko git xD
Ja miałem kiedyś kartery skręcone też bez uszczelki, jedynie na samym silikonie i nie było problemu.
Jednakże dużo lepszym rozwiązaniem jest stosować metodę silikon-uszczelka-silikon.
Sprawdź też czy nie wydmuchało któregoś z nowych simerów.
No to jeszze raz rozpołowianie i teraz trzeba dać tą uszczelkę, oby to było to. Bo jesli to nie to? to nie wiem..
Uszczelki to możesz sobie nie dać na idealnych karterach. Takie rozwiązania stosowane są w silnikach z wyższej półki i tak na przyszłość lepiej zawsze dać uszczelkę, najlepiej z gambitu 0,5mm lub podobnego materiału (w ostateczności z ostatniej kartki bloku technicznego) i po dwóch stronach zastosować silikon, ale niekoniecznie ten czerwony, który lubi robić psikusy. Ja stosuję specjalny czarny silikon silnikowy i nie ma z nim najmniejszego problemu (na czerwonym się już przejechałem). Tylko trzeba pamiętać o tym aby powierzchnia łączenia była czysta i odtłuszczona.

Niestety, ale w tych silnikach brak wycieków bez uszczelki między karterami to rzadkość. Trzeba ją stosować, szczególnie, że w komorze korbowej panuje pewne ciśnienie. które prędzej czy później wydmucha silikon.
(13-06-2013 22:36:02)BigSoft napisał(a): [ -> ]Uszczelki to możesz sobie nie dać na idealnych karterach. Takie rozwiązania stosowane są w silnikach z wyższej półki i tak na przyszłość lepiej zawsze dać uszczelkę, najlepiej z gambitu 0,5mm lub podobnego materiału (w ostateczności z ostatniej kartki bloku technicznego) i po dwóch stronach zastosować silikon, ale niekoniecznie ten czerwony, który lubi robić psikusy. Ja stosuję specjalny czarny silikon silnikowy i nie ma z nim najmniejszego problemu (na czerwonym się już przejechałem). Tylko trzeba pamiętać o tym aby powierzchnia łączenia była czysta i odtłuszczona.

Niestety, ale w tych silnikach brak wycieków bez uszczelki między karterami to rzadkość. Trzeba ją stosować, szczególnie, że w komorze korbowej panuje pewne ciśnienie. które prędzej czy później wydmucha silikon.

Jeżeli Dam 2 uszczelki z kartonu tej kartki ostatniej, to napewno da rade?
Mam i czarny i czerowny silikon Smile Więc nie ma problemu.

Ale czy to pomoże?
Spróbój odpalić na wiertarce i zobacz czy z silnika wylatują bąbelki jak tak to podociągaj sróby z lewej strony silnika bo mogłeś je nie dokręcić lub łebki odstają. Gdy łebki odstają i nie są do końca wkręcone odkręć wszystkie śruby i wkręcaj je stopniowo i krzyżowo. Jak to nie da rady to zamontuj uszczelke z silikonem. Sprawdź iskre, przeczyść gaźnik, wymień uszczelkę między gaźnikiem a cylindrem, sprawdź czy kompresja nie ucieka. Może być tak że silkion jest dobry, a problemy mogą być takie jak opisują w instrukcjach.
(14-06-2013 15:31:32)kuba65463 napisał(a): [ -> ]Spróbój odpalić na wiertarce i zobacz czy z silnika wylatują bąbelki jak tak to podociągaj sróby z lewej strony silnika bo mogłeś je nie dokręcić lub łebki odstają. Gdy łebki odstają i nie są do końca wkręcone odkręć wszystkie śruby i wkręcaj je stopniowo i krzyżowo. Jak to nie da rady to zamontuj uszczelke z silikonem. Sprawdź iskre, przeczyść gaźnik, wymień uszczelkę między gaźnikiem a cylindrem, sprawdź czy kompresja nie ucieka. Może być tak że silkion jest dobry, a problemy mogą być takie jak opisują w instrukcjach.

Dzięki za rady, ale tyle to i ja wiem Wink

Kupie nowe uszczelki, może to mu da nowe życie i zapali Smile
I poprawie jeden simering, może to tez troche pomoze .
Zdam relacje, jak już skoncze robic silnik Big Grin
(14-06-2013 00:23:41)mlody191 napisał(a): [ -> ]Jeżeli Dam 2 uszczelki z kartonu tej kartki ostatniej, to napewno da rade?
Mam i czarny i czerowny silikon Smile Więc nie ma problemu.

Ale czy to pomoże?

Nie mogę Ci zagwarantować, że na pewno, bo pewności nie ma. Nie wiem jakie masz kartery itd. Lepiej by było, gdybyś zastosował jedną, grubszą uszczelkę, zamiast dwóch, ale możesz spróbować tak jak piszesz z dwoma. Najwyżej będzie ciekło Smile

Aha - pamiętaj o jednym. Im więcej uszczelek dasz albo im grubsze zastosujesz, to między karterami będzie większy luz, co oznacza luzy na wałkach skrzyni biegów i możliwe, że zbyt duży luz pomiędzy łożyskami a wałem korbowym. Należy te luzy skasować podkładkami jeśli wystąpią, bo jak tego nie zrobisz, to może Ci wywalić gniazda łożysk wału korbowego i możesz mieć problemy ze skrzynią biegów. Wszystko zależy od tego jakie te luzy duże będą.
w moim ogarku też mniałem ten problem wyczyściłem kranik i gazik wszystko założyłem odkręciłem paliwo pompowałem je i odpalił za 1 razem tak samo po 3 próbach :F
Przekierowanie