12-06-2013, 09:17:16
Witam. Zrobiłem remont silnika motorynki łożyska fagi z luzem c3 wał w bdb stanie wiec został stary . Cylinder był w dobrym stanie bo przemierzyli go w zakładzie co robi szlif i stwierdzili że jeszcze pojeździ . Jedynie tłok i pierścienie nowe z CX . Problem jest taki ,że na wolnych obrotach prkatycznie nie dzwoni ,ale łącznie z zwiększaniem obrotów dzwonienie jest coraz bardzie uciążliwe . Na max obrotach okropnie dzwoni czy zimna czy ciepła tak samo . Próbowałem wymeinić i efekt ten sam : pierścienie ,uszczelka pod głowicą (chudsza ,grubsza ,obie naraz i ciul dalej dzwoni ) , głowice . Mam już jej dosyć ma ktoś jakis pomysł .Głos ewidentnie dochodzi z cylindra . Osiągi są dobre nw o co chodzi pierwszy raz mam taki problem a z rometami/komarami robię już z 5 lat .