Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: JAKI TŁOK DO CHARTA
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
(09-06-2013 00:29:13)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Nie bardzo.
Nóżka raczej nie może być skrócona przez całą swoją szerokość

Nie rozumiem.
U mnie Chart śmigana długim tłoku i nic mu nie dolega Wink.
(08-06-2013 21:46:22)Błażej napisał(a): [ -> ]Wronka19 oraz skuterdebica. Maja tylko krotkie tloki

Wronka19 z motonetu podaje w opisie aukcji że tłok do charta ma 54 mm wysokości.
Mam tako nowy tłok.

Czy ktoś posiada informację czy faktycznie długość tłoka wpływa istotnie na prace silnika?

I czy 58mm też pasuje? I silnik na nim pracuje prawidłowo?
To słuchaj sprzedawców w takim razie a nie mnie...
(09-06-2013 09:20:00)Bartnow napisał(a): [ -> ]U mnie Chart śmigana długim tłoku i nic mu nie dolega Wink.

A co ma mu dolegać, po prostu będzie miał niższą sprawność od oryginału. Masz później otwierane okno dolotowe, czyli krótszy czas napełniania skrzyni korbowej, więc silnik automatycznie będzie miał niższą sprawność od seryjnego.

(09-06-2013 10:16:43)L L napisał(a): [ -> ]Czy ktoś posiada informację czy faktycznie długość tłoka wpływa istotnie na prace silnika?

Panowie - logika. Dłuższy tłok zmienia nieco układ rozrządu, dłużej jest zamknięte okno dolotowe, napełnianie skrzyni korbowej rozpoczyna się później... Oczywiście, że ma to wpływ.

Nie silnik się nie rozleci, będzie pracował, ale będzie słabszy od silnika z oryginalnym tłokiem.
(09-06-2013 13:46:07)BigSoft napisał(a): [ -> ]
(09-06-2013 09:20:00)Bartnow napisał(a): [ -> ]U mnie Chart śmigana długim tłoku i nic mu nie dolega Wink.

A co ma mu dolegać, po prostu będzie miał niższą sprawność od oryginału. Masz później otwierane okno dolotowe, czyli krótszy czas napełniania skrzyni korbowej, więc silnik automatycznie będzie miał niższą sprawność od seryjnego.

(09-06-2013 10:16:43)L L napisał(a): [ -> ]Czy ktoś posiada informację czy faktycznie długość tłoka wpływa istotnie na prace silnika?

Panowie - logika. Dłuższy tłok zmienia nieco układ rozrządu, dłużej jest zamknięte okno dolotowe, napełnianie skrzyni korbowej rozpoczyna się później... Oczywiście, że ma to wpływ.

Nie silnik się nie rozleci, będzie pracował, ale będzie słabszy od silnika z oryginalnym tłokiem.

Czyli wracamy do punktu wyjścia Smile Jaka jest długość oryginalnego tłoka do charta?
Jak chcesz, to jutro poszukam w swoich gratach takiego tłoka i zmierzę, bo gdzieś chyba mam oryginalny.
(09-06-2013 22:57:21)BigSoft napisał(a): [ -> ]Jak chcesz, to jutro poszukam w swoich gratach takiego tłoka i zmierzę, bo gdzieś chyba mam oryginalny.
To czekam na info Smile
(09-06-2013 23:20:42)L L napisał(a): [ -> ]
(09-06-2013 22:57:21)BigSoft napisał(a): [ -> ]Jak chcesz, to jutro poszukam w swoich gratach takiego tłoka i zmierzę, bo gdzieś chyba mam oryginalny.
To czekam na info Smile

Sprawa wyjaśniona! Dostałem oryginalny tłok do charta ZMD , który ma 56 mm wysokości. Tyle samo co ten który był zamontowany w moim starym cylindrze.
To już czwarty tłok który kupiłem. Tym razem oryginał i sprawa jasna! Smile
W załączniku zdjęcia>

(10-06-2013 15:42:25)L L napisał(a): [ -> ]
(09-06-2013 23:20:42)L L napisał(a): [ -> ]
(09-06-2013 22:57:21)BigSoft napisał(a): [ -> ]Jak chcesz, to jutro poszukam w swoich gratach takiego tłoka i zmierzę, bo gdzieś chyba mam oryginalny.
To czekam na info Smile

Sprawa wyjaśniona! Dostałem oryginalny tłok do charta ZMD , który ma 56 mm wysokości. Tyle samo co ten który był zamontowany w moim starym cylindrze.
To już czwarty tłok który kupiłem. Tym razem oryginał i sprawa jasna! Smile
W załączniku zdjęcia>
Stron: 1 2
Przekierowanie