Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart 1989r.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
(05-06-2013 18:03:46)EGON napisał(a): [ -> ]ma ktoś króciec do oryginalnego ?

Ale ty masz króciec do oryginalnego facepalm

Radził bym czytać ze zrozumieniem.
ok zrozumiałem 14MC ma to samo mocowanie to będę takiego szukał (wcześniej patrzyłem na binga a on ma inne mocowanie)
chyba jeszcze do gaźnika 14mc będzie potrzebna rura powietrza do filtra ?
te gażniki (bing/14MC) różniły się króćcem ssącym i gumą na gajnik co wychodziła z prawej skrzynki(skrzynki ssania)
(06-06-2013 00:04:21)EGON napisał(a): [ -> ]ok zrozumiałem 14MC ma to samo mocowanie to będę takiego szukał (wcześniej patrzyłem na binga a on ma inne mocowanie)
chyba jeszcze do gaźnika 14mc będzie potrzebna rura powietrza do filtra ?

Nie rurka a guma
Po 4 dniach od kupna wymieniłem: świece, opone, automat stopu, łańcuch, linka licznika, żarówke, osłony amort. + gumy na kopke itp
PS: kolanko zostało wypolerowane wcześniej było pomalowane teraz czas na przegląd a potem rozbiórka i lakierowanie całości


dodam jeszcze że na tym gaźniku co mam obecnie prędkość max. 60 km/h udało się wyciągnąć po wymianie świecy i przeczyszczeniu kranika brak przerywania
Po co ty chcesz go malować ??? przecież lakier jest ok ??? Oryginał cenniejszy
Nie maluj go. Jedynie błotniki mozesz pomalować. Kase na malowanie lepiej wydaj na chrom i ocynk.
1 etap rozbiórka
Spoko charcik Smile
Całego rozbierasz ?
(12-06-2013 16:49:59)MrF4k napisał(a): [ -> ]Całego rozbierasz ?

na szybko zrobiłem by przeszedł przegląd ale już mam nową tablice to biorę się za całego teraz usuwam wszelka rdze itp potem lakierowanie i montaż wszystko na nowych śrubach co by wyglądu nie psuło, mechanika już zrobioną chyba że coś się popsuje ale oby nie Big Grin, na koniec zostaną (felgi i szprychy) ale tym zajmę się po sezonie
mój obecnie wygląda tak
To jest podkład jak tak to podkładem malowałeś błotniki loo
Czemu nie zdjąłeś lagów i kiery ogólnie czemu nie rozebrałeś całego Charta tylko z grubsza ?
Wahacz też nie zdjąłeś, jak dobrze widzę to silnik też został w ramie facepalm

Jak tak można robić hmm ??
tak podkład akrylowy wyrównujący wcześniej był reaktywny na metal, lagi kiera itp będą zdejmowane przed lakierowaniem, co do zdjęcia silnika nie wyjmowałem go bo w koło niego było pełno smaru oleju i po długim odtłuszczaniu blacha jest w tamtym miejsu idealna. Błotniki są pomalowane podkładem bo nie były za ładne a przed lakierem trzeba dobrze wyrównać powierzchnie. Pod koniec tygodnia powinienem dać rade skończyć
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie