Błagam...
Cytat:Polecam silnik od 175 (WSK) ..... nie chce niczego sugerować itd.. ale zastanawiałeś się nad Silnikiem Mińska? Nie wiem jak to tam wygląda z mocowaniami .
A nad czym gadamy przez 30 wypowiedzi?
(01-06-2013 23:14:37)Artur napisał(a): [ -> ]Zaraz, zaraz... "Rama nie pasuje trzeba dużo przerabiać (...) ramy są praktycznie takie same" - więc jak w końcu?
A bak, błotniki, zawieszenie przednie, osłony, filtry - pasowały by do 175 od 125?
Rama jest taka sama tylko różni się mocowaniami na silnik i tylnik kołem wszytko inne pasuje !
Cytat:Chcesz pomocy? Pomagam
Pomagasz? No proszę... Nie zauważyłem, wybacz.
Cytat:Rama jest taka sama tylko różni się mocowaniami na silnik i tylnik kołem wszytko inne pasuje !
Ja wiem, że Wy ramą nazywacie wszystko, co nie jest silnikiem... Ale dla mnie rama to rama, a koło to koło.
Koła i tak muszę załatwić, więc to nie problem. A z przerobieniem mocowań dużo roboty jest? Chociaż... Za spawanie wezmą mi tyle, ile kosztuje rama 175.
dużo roboty i ci się to nie opłaca
bo potem nigdy to idealnie nie bd
z 175 na 125 jest dużo łatwiej zrobić niż z 125 na 175
Jak chcesz silnik od jawy to trzeba o 8 cm przedłużać ramę. A silnik 175 to tylko mocowania obciąć i zrobić 2 by się nie męczyć z wymiarami od 175.
Narzekacie ile to nie trzeba by przerabiać, wydłużać, ciąć i spawać a ludzie nie takie rzeczy robili. Przykład (tak wiem, każdy widział ble ble):
http://www.youtube.com/watch?v=auniIlD_4SI
Jeżeli chcesz silnik 175 wueskowy to kup ramę za trzy dychy (na złomie pewnie taniej) i będziesz miał. Albo silnik CZ 175
To ja mercedesowskiego diesla wstawię. Tak dla jaj.
W okolicy ram nigdzie nie ma, nawet złomu nie uświadczysz. Czyli muszę liczyć po cenach ogłoszeniowych.
A silnik CZ nie jest czasem słabszy...?
A silnik Mińska by nie podszedł pod 125?