Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: ogar 200 drugi bieg
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam problem z ogarem 200. A mianowicie z drugim biegiem ! Raz ta dwójka jest a drugi raz jej nie ma co to może być ?
(01-06-2013 00:56:27)maniek9204 napisał(a): [ -> ]wyreguluj biegi był ten temat chyba już albo wpisz w google tego jest mnóstwo Big Grin

A możesz jakiś link podesłać ?
(01-06-2013 01:05:48)maniek9204 napisał(a): [ -> ]http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=1971

Dobra ale to jest od romet kadet a ja mam ogara 200 3 biegi . ;-)
Z tego co widzę, to temat dotyczy Ogara 200, czyli z silnikiem Jawa 223, a w nim jest zmieniacz umieszczony w środku skrzyni biegów, więc temat dotyczący zmieniacza w silniku Kadeta niewiele mu pomoże.

Możesz mieć rozklekotany zmieniacz. One mają tendencje do wyginania się. Pamiętam, że podczas remontu silnika do Jawki, wzmocniłem swój zmieniacz tak, aby nie mógł się "rozjechać", co powoduje problemy ze znalezieniem biegu.

PS. Jak już się pojawi ta dwójka, to motorower jedzie normalnie, czy szarpie na tym biegu?
(01-06-2013 01:15:10)BigSoft napisał(a): [ -> ]Z tego co widzę, to temat dotyczy Ogara 200, czyli z silnikiem Jawa 223, a w nim jest zmieniacz umieszczony w środku skrzyni biegów, więc temat dotyczący zmieniacza w silniku Kadeta niewiele mu pomoże.

Możesz mieć rozklekotany zmieniacz. One mają tendencje do wyginania się. Pamiętam, że podczas remontu silnika do Jawki, wzmocniłem swój zmieniacz tak, aby nie mógł się "rozjechać", co powoduje problemy ze znalezieniem biegu.

PS. Jak już się pojawi ta dwójka, to motorower jedzie normalnie, czy szarpie na tym biegu?

Szarpie
Prawdopodobnie masz uszkodzony tryb drugiego biegu (wyłamany ząb). Czeka Cię rozpoławianie.
(01-06-2013 01:26:16)BigSoft napisał(a): [ -> ]Prawdopodobnie masz uszkodzony tryb drugiego biegu (wyłamany ząb). Czeka Cię rozpoławianie.

Bo jak jechałem po wrzuceniu biegu to trzymałem stopkę biegu i nic nie zmieniało . A jak wrzuciłem z 3 biegu na 2 to 2 normalnie jest . A jak jadę. Wolno na 2 biegu to nie szarpie ale jak już przyśpieszę to szarpie a potem biegu już nie ma :-P
No to co innego. Dlatego pytałem czy szarpie, bo chodziło mi o to, czy szarpie ciągle, zawsze itd. Jeżeli "pomieszasz" wajchą i uda się zrobić tak, że czasem nie szarpie, to jest szansa, że to wina zmieniacza, co nie zmienia faktu, że aby się mu przyjrzeć, musisz rozebrać silnik. Niestety taki urok 223, a zmieniacze akurat w tych silnikach są liche i jak na złość schowane w skrzyni...
(01-06-2013 01:36:37)BigSoft napisał(a): [ -> ]No to co innego. Dlatego pytałem czy szarpie, bo chodziło mi o to, czy szarpie ciągle, zawsze itd. Jeżeli "pomieszasz" wajchą i uda się zrobić tak, że czasem nie szarpie, to jest szansa, że to wina zmieniacza, co nie zmienia faktu, że aby się mu przyjrzeć, musisz rozebrać silnik. Niestety taki urok 223, a zmieniacze akurat w tych silnikach są liche i jak na złość schowane w skrzyni...

Ok to idę właśnie popatrzeć :-)
(01-06-2013 10:55:18)romeciak napisał(a): [ -> ]
(01-06-2013 01:36:37)BigSoft napisał(a): [ -> ]No to co innego. Dlatego pytałem czy szarpie, bo chodziło mi o to, czy szarpie ciągle, zawsze itd. Jeżeli "pomieszasz" wajchą i uda się zrobić tak, że czasem nie szarpie, to jest szansa, że to wina zmieniacza, co nie zmienia faktu, że aby się mu przyjrzeć, musisz rozebrać silnik. Niestety taki urok 223, a zmieniacze akurat w tych silnikach są liche i jak na złość schowane w skrzyni...

Ok to idę właśnie popatrzeć :-)

No i niestety Automat i tryby w Porządku :-D a i tak wyskakują koniec pomysłów :-P
zamykamy !
Przekierowanie