Tłok nie wiem ale łożyska koledze po pół roku miały luz.
Aha to nie opłaca się kupować ?
Z tłokiem nie powinno być problemów, a co do łożysk to w swoim 50-t1 założyłem niemieckie po 8 zł za sztuke. Te Chińskie raczej długo nie pochodzą.
No cienko mam z funduszami więc chyba to kupię.
To poczekaj troszkę z remontem i kup jakieś lepsze łożyska jak chcesz trochę tym pojeździc.
Jak zrobisz mu profesjonalny remont(łożyska Fag, Cylinder ZMD tłok-zestaw ALMOT-u) to będziesz jeździł nawet te 7-10 tys kilometrów bez luzu a jak dasz chińskie łożyska to tylko dotrzesz i już luzy na łożyskach będą, jak tak ciągle będziesz robił remonty to miejsca na łożyska w karterach się będą wycierać i wtedy to tylko nowy karter lub kartery(oba).U mnie w komarze jest wszystko ZMD oprócz łożysk, które są firmy FŁT Kraśnik, Romet dotarty i ani luzu wał też ZMD bez luzów
Aha a ten tłok dobry jest do nominalnego cylindra ?
W jakim stanie masz tłok ? Porysowany popękany ? Nie lepiej wymienić same pierścienie ? A te łożyska co podałeś teraz są wystarczające do rometa.
Tłok jest porysowany przez to że mi pierścień pękł a mam drugi cylinder
Chyba że tak to wtedy bierz ten zestaw z agmotu.