W tym wątku pokazywał będe fotki z prac nad moja kolarką. Rama to Romet Special (rzadka wesja, odsyłam do wikipedii
Ramę nabyłem od żula, który prowadził wózek ze złomem do skupu. Cena? 10zł. wtedy jeszcze nie wiedziałem co to za model. Gdybyscie widzieli moją radość, gdy przeczytałem "Jaguar Special - model przeznaczony dla zawodników kadry narodowej...". Oto części które już zgromadziłem do odbudowy:
-rama
-widelec
-sztyca przód
-sztyca tył
-kierownica
-klamki
-siodło
-hamulce
Potrzebuje korb, zębatek i kół 28" !!! Jeżeli ktoś posiada wyzej podane części prosze o kontakt na priv
Na fotkach części już zgromadzone, sztyca kierownicy, wszystkie części siodła zostaną oddane do cynkowania, tak samo jak różne pierdoły tylko uchwyty linek do ramy itd.
Będę regularnie patrzał na ten temat czekam na zdj i na efekty !
zapodaj foty ramy
srednica wspornika podsiodłowego?
jeśli to spec to poinno byc 26,4 starszy lub w nowszych 27,2
tego z rur kanalizacyjnych nie lepili
Przerzutki już mam, manetki także. Hamulce już jadą. Szukam pedałów. Musze kupić jakąś inną kasetę (ta jest 4-rzędowa). Poszukuję drugiej białej opony, bo stara była na tyle popękana, że nie nadawała się do jazdy. Posiadam do niego komplet czarnych Stomilii, nowych z kartkami. Hamulec ze zdjęcia założony na chwilę, tylko na przejażdżkę. Co tu dużo mówić, jeździ się wyśmienicie
Wrzucam fotki z chwili obecnej. Jeżeli ktoś ma oponę Stomil 27x1,1/4 z whitewallem to proszę o kontakt.
gdzie kupujesz części? ile dałeś za kierownice? wybitna rama! zazdroszczę :-)
No, no
Rower wart odrestaurowania
Tylko pozazdrościć
opłaca się kupić rame jaguar specjal za 180zł obdartą z lakieru do żywego? :-)
Czy się opłaca to już sprawa każdego z osobna, widzialem to ogłoszenie. Jeżeli chcesz mieć org. to renowacja ramy jest w cenie: 100-150 chromowanie muf, lakierowania ok. 130(nie może być proszkowe), 50 naklejki, 20 tabliczka ZZR. To jest za samą ramę. Koła min 300, osprzętem Campagnolo to kolejne kilka stow. A jeszcze reszta?. Jak masz kasę to kupuj i remontuj.
Ps. Jak tam Twoje składki, ile zarobiłes na hipsterach?
(15-08-2013 01:25:57)buyactivation napisał(a): [ -> ]Jeżeli chcesz mieć org. to renowacja ramy jest w cenie: 100-150 chromowanie muf, lakierowania ok. 130(nie może być proszkowe), 50 naklejki, 20 tabliczka ZZR. To jest za samą ramę. Koła min 300, osprzętem Campagnolo to kolejne kilka stow. A jeszcze reszta?. Jak masz kasę to kupuj i remontuj.
Kupując na allegro i malując w najlepszych zakładach ;]
PS: Ten na rurkach reynolds? Wątpię aby kosztował tylko 180
mam jeszcze jedną oferte, rama jaguar standard, lakier taki sobie, oryginalny zielony, do tego pordzewiała korba, łańcuch i pedały, stery, mostek, baranek, jeden hamulec (pewnie nie działa) i sztyca z siodełkiem, stara eska, raczej nie oryginał to wszystko za 5 dyszek, brać?
fota w załączniku
p.s.
składaka jeszcze nie sprzedałem bo złamałem noge w parku na bmx ^-^ 3 kości śródstopia z przemieszczeniem, mam dwa druty łączące kości, idą przez środek kości xD
(15-08-2013 11:52:29)needtofly napisał(a): [ -> ]mam jeszcze jedną oferte, rama jaguar standard, lakier taki sobie, oryginalny zielony, do tego pordzewiała korba, łańcuch i pedały, stery, mostek, baranek, jeden hamulec (pewnie nie działa) i sztyca z siodełkiem, stara eska, raczej nie oryginał to wszystko za 5 dyszek, brać?
fota w załączniku
p.s.
składaka jeszcze nie sprzedałem bo złamałem noge w parku na bmx ^-^ 3 kości śródstopia z przemieszczeniem, mam dwa druty łączące kości, idą przez środek kości xD
To nie jest jaguar
chyba pasat w wersji uniwersal.
dafix
Myślę, że renowacja Speciala właśnie tego wymaga. Myślę, że tak równo wybity podpis Reynolds jest autentyczny. To napewno rama Jagia Spec.
hha no faktycznie xD, nie przyjrzałem się nawet xd, ale jakby się pomalowało tą rame jag spec to i tak ten napis zniknie pod lakierem nie? czy nadal będzie widoczny? ;-)
raczej zniknie, masz tyle kasy na remont speca?