Siemka. Po tym remoncie silnika mam taki problem, że gdy silnik jest w miare zimny to mocy ma dużo, a gdy się rozgrzeje to praktycznie nie ma siły. Dla czego tak jest?
Na początku to przeczyść gaźnik zmień świecę
A i skróciłeś wreszcie ten tłok ? ?
Nie skracałem tłoku.
Aha i zaobserwowałem jeszcze, że gdy silnik jest zimny to chodzi na wolnych normalnie a gdy sie rozgrzeje to gaśnie na wolnych
Taak ja coś takiego przerabiałem niestety ... Tylko że mi jak się rozgrzał to w ogóle gasł (tracił iskrę) jak się okazało impulsator tak ,że to sprawdź ... a co kombinowałeś z tłokiem ???
(28-05-2013 10:17:10)pablo1009 napisał(a): [ -> ]Taak ja coś takiego przerabiałem niestety ... Tylko że mi jak się rozgrzał to w ogóle gasł (tracił iskrę) jak się okazało impulsator tak ,że to sprawdź ... a co kombinowałeś z tłokiem ???
Z tłokiem nic nie kombinowałem i nic nie będe z nim robił
zapytam jeszcze o jedno
czy jak się rozgrzeje i dodajesz mu gazu to strzela czy się po prostu muli ?? i zmieniałeś tłok cylinder albo pierścienie na nowe ??
Spróbuj wymienić świece.Kiedy zmieniałeś tłoka??
Tłok masz Chiński od komara/Rometa więc go skróć
A i może tłoczek puchnie
Tłok i pierścienie wymieniałem jakieś 70km temu.
Tylko muli nic nie strzela.
puchnie, kup orginał za 25zł i będzie niezawodny
Tak jak ERC Napisał
Możesz spróbować zrobić bogatszą mieszankę i zobaczyć co się będzie działo
Czasem pomaga
Dzisiaj wyczyściłem kranik i gaźnik, ale jest jeszcze gorzej. Jade, romet zaczyna zwalniać to ja gazu na max-a a tu praktycznie dalej nic i zwalnia
(29-05-2013 13:00:08)damix98 napisał(a): [ -> ]Dzisiaj wyczyściłem kranik i gaźnik, ale jest jeszcze gorzej. Jade, romet zaczyna zwalniać to ja gazu na max-a a tu praktycznie dalej nic i zwalnia
1. Wyreguluj gaźnik i zapłon
2. Sprawdź na innej świecy
3. Wyeliminuj lewe powietrze
4. No i jak to nie pomoże to wygląda na to że sypie się tłok
na początku już Ci mówiłem że padnie Ci szybko ale tyt nie
TO masz
A i pytanie za 100pkt jak zamontowałeś tłok ?? (strzałką na tłoku w którą stronę )
Jak nie to może wpadnę to Cb moim Chartem
jak dajesz mu w palnik to się muli tak ... a jak się rozgrzeje to kopie się lekko czy czuć większy opór ?? i jak się rozgrzeje i zacznie go mulić to gaśnie czy możesz nim jechać dalej ?? bo ja miałem tak że jak pochodził 10 minut to zaczynał przerywać i jak mu dałem w palnik to strzelał i gasł...
Porównywałeś sobie wymiary org tłoka a tego z Kómara ?
Może to nie wyjaśni do końca twojego problemu ale gwarantuje ci że da sporą różnice