Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: v max ogar 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
czyli co jeszcze mozna zmienic zeby wyszlo to na lepsze ? tylna zebatke na mniejsza ?
tak ale nie za dużo bo spadnie moc
55-50 km/h mój T-1 w idealnym stanie przełożenie 13/35 szedł 60 z wiatrem
trzeba było jawke albo o200 kupic, i te 50/55kmh byłoby prędkością użytkową Wink
(26-05-2013 11:29:02)budzikjacek136 napisał(a): [ -> ]trzeba było jawke albo o200 kupic, i te 50/55kmh byłoby prędkością użytkową Wink
wlasnie specjalnie szukalem 205 bo te 200 byly niewypaly wiecej sie psulo niz jechalo.... ogolnie 205 sa drozsze i bardziej wytrzymalsze...
I tu się z tobą nie zgodzę. Zauważyłeś że na forum są osoby które planują wyjazd nad może swoimi rometami?
Każdy woli jechać ogarem 200 bo jest pewniejszy silnik od rometowskiego.
Jak ktoś chce jechać rometami z silnikiem rometowskim to są odpowiedzi typu: ,, weź sobie drugi silnik że sobą" lub ,,weź że sobą kupę części".
I znów zacznie sie kłótnia który silnik lepszy :/ tyle kłutni było ze dali byście sobie spokój,a tak na marginesie to Mati wybiera sie ogarem 205 nad morze.
(26-05-2013 16:15:46)kamil97 napisał(a): [ -> ]I tu się z tobą nie zgodzę. Zauważyłeś że na forum są osoby które planują wyjazd nad może swoimi rometami?

jesli chodzi ci o morze bałtyckie to RZ chybaze o takie inne....

pierwsze slysze takie teksty
poraz kolejny nasuwa się formułka 'jak dbasz, tak masz', nie ważne o którym silniku rozmawiamy. 223 jest po prostu jednym z najmocniejszych silników z tamtej epoki rangi 50cc.
223 to silnik z jawki ?
Tak właśnie silnika Jawa 223 jest silnikiem o pojemności 49,9 cm3 montowany w Jawa 50 Mustang i Ogar 200, a teraz mam właśnie dylemat, bo nie wiem co sobie kupić
Czy Motorower z Polskim Silnikiem czy Czeskim, nie zależy mi na prędkości a chciałbym, żeby mi się nie psuł i był łatwy w obsłudze, ponieważ mam komara już od 5 miesięcy i w tym czasie jedynie mi się zapłon przestawił

A Ogar 205 to sądzę, że zrobisz i może się zepsuć, a Ogar 200 zrobisz i będzie jechał-Takie Moje Zdanie!!!
Wiecie co wam powiem, nie ma co dyskutować który silnik jest lepszy. Zobaczcie sobie dostępność części zamiennych do Polskich i Czeskich silników, sprawdźcie ceny, i sami sobie porównajcie co lepsze...
A ja mózwię że lepsze są polskie silniki dezamet i co do prędkości to mój t1 idzie tak 60-65 km/h zębatki to przór oryginał 13z a tył musiałem dać mniejszą bo nie było nówek 44z a więc mam 41z. A reszta to oryginał. Wink
Najlepszy jest silnik taki jak mam na avatarze wszystkie się przy nim kładą Wink
A jaki masz gaźnik? Jak gm12f to zmień go na k60b. Daje dużo w 205 szczególnie przyspieszenie. Sam mam i polecam.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie