Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nie odpala po podaniu paliwa do cylindra
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Kupiłem Charta - od samego początku jeździł ładnie, ale co jakiś czas się zawieszał i ciężko było go uruchomić ponownie. Rozebrałem i wyczyściłem gaźnik, założyłem filtr paliwa, jednak po ponownym złożeniu zupełnie przestał odpalać. Oddałem go do serwisu gdzie mieli profesjonalnie wyczyscic i wyregulowac gaźnik , po odebraniu odpalił i przejechał jakieś 20 km. Po czym zaczął się dusić,strzelać z rury a zwiększenie obrotów nie powodowało zwiększenia prędkości. W końcu całkowicie zgasł i już nie odpalił.

Mimo, że dysze gaźnika są drożne to po próbach odpalania z kopki świeca jest całkowicie sucha. Próbowałem również wlać paliwo bezpośrednio do cylindra, ale Chart się nie odezwał. Odpalił na pych (trzeba go było mocno rozbujać) ale po jakiś 500m zdechł.

Gdzie może leżeć przyczyna takiego zachowania Charta ?

Jako, że w temacie jednośladów stawiam pierwsze kroki chciałbym was zapytać na co powinienem zwrócić uwagę i co sprawdzić w pierwszej kolejności ?
Jaka jest iskra?
(21-05-2013 11:39:59)alek736 napisał(a): [ -> ]Jaka jest iskra?

Iskra Błękitna. Wczoraj świece wymieniłem na nową, ale nic to nie dało.
na pierwszy rzut oka moduł na 90% jak masz to podmień od kogoś
(21-05-2013 22:50:19)kamu1900 napisał(a): [ -> ]na pierwszy rzut oka moduł na 90% jak masz to podmień od kogoś

No właśnie nie - u mnie zapłon jest od Ogara , a modułu nie ma w ogóle.
Niestety przekonałem się o tym dopiero po zakupie :/

W każdym razie wcześniej jeździł całkiem ładnie na zapłonie ogarowskim, a teraz kaplica.
To jaki problem wymienić na moduł?
Nie problem - moduł będzie zamontowany, a zapłon wymieniony. Wcześniej jeździł w takiej konfiguracji więc to raczej nie jest wina instalacji elektrycznej.
No to jak zapłon Komarowski to wyreguluj zapłon.
Dokładnie czep się zapłonu ... A najlepiej go zmień na orginał (praktycznie nie zawodny)...
Charcik hula.
Powodem była słaba kompresja spowodowana nieszczelnym zimmeringiem.
Po wymianie gitara.

p.s

Zapłon wymieniony na oryginał Smile

EOT.
Przekierowanie