21-05-2013, 10:26:26
Witam.
Kupiłem Charta - od samego początku jeździł ładnie, ale co jakiś czas się zawieszał i ciężko było go uruchomić ponownie. Rozebrałem i wyczyściłem gaźnik, założyłem filtr paliwa, jednak po ponownym złożeniu zupełnie przestał odpalać. Oddałem go do serwisu gdzie mieli profesjonalnie wyczyscic i wyregulowac gaźnik , po odebraniu odpalił i przejechał jakieś 20 km. Po czym zaczął się dusić,strzelać z rury a zwiększenie obrotów nie powodowało zwiększenia prędkości. W końcu całkowicie zgasł i już nie odpalił.
Mimo, że dysze gaźnika są drożne to po próbach odpalania z kopki świeca jest całkowicie sucha. Próbowałem również wlać paliwo bezpośrednio do cylindra, ale Chart się nie odezwał. Odpalił na pych (trzeba go było mocno rozbujać) ale po jakiś 500m zdechł.
Gdzie może leżeć przyczyna takiego zachowania Charta ?
Jako, że w temacie jednośladów stawiam pierwsze kroki chciałbym was zapytać na co powinienem zwrócić uwagę i co sprawdzić w pierwszej kolejności ?
Kupiłem Charta - od samego początku jeździł ładnie, ale co jakiś czas się zawieszał i ciężko było go uruchomić ponownie. Rozebrałem i wyczyściłem gaźnik, założyłem filtr paliwa, jednak po ponownym złożeniu zupełnie przestał odpalać. Oddałem go do serwisu gdzie mieli profesjonalnie wyczyscic i wyregulowac gaźnik , po odebraniu odpalił i przejechał jakieś 20 km. Po czym zaczął się dusić,strzelać z rury a zwiększenie obrotów nie powodowało zwiększenia prędkości. W końcu całkowicie zgasł i już nie odpalił.
Mimo, że dysze gaźnika są drożne to po próbach odpalania z kopki świeca jest całkowicie sucha. Próbowałem również wlać paliwo bezpośrednio do cylindra, ale Chart się nie odezwał. Odpalił na pych (trzeba go było mocno rozbujać) ale po jakiś 500m zdechł.
Gdzie może leżeć przyczyna takiego zachowania Charta ?
Jako, że w temacie jednośladów stawiam pierwsze kroki chciałbym was zapytać na co powinienem zwrócić uwagę i co sprawdzić w pierwszej kolejności ?