UWAGA!
Jak pewnie wszyscy wiedzą, to zmagam się z moim chartem.
Dziś próbowaliśmy z kolegami z forum i chart daje oznaki życia.
Czasami coś zrobi (jak to się fachowo nazywa) buchhhh (strzeli) , w silniku.
Jest iskra, silnik przepala, zdjeliśmy kolanko, chart ma dopływ paliwa, ale z silnika (miejsce mocowania kolanka) często wylatuje paliwo (znaczy strzela nim) jak się z kolegami schyliłem to czuć było benzyne a nie jakby coś się przepalało. Jestem już blisko bo chart pociągnoł kawałek za sobą mojego kolege. + Silnik się kręci ale ma za mało mocy aby wprawić tłok w ciągły ruch. Proszę o pomoc!
Chyba masz zbyt bogatą mieszankę.
Możliwe , bo to nie ja ją robiłem tylko jacyś "super" mechanicy taty -,-
zmień mieszanke i przyśpiesz zapłon
(18-05-2013 02:36:06)rowler napisał(a): [ -> ]zmień mieszanke i przyśpiesz zapłon
Tu jest zapłon elektronik AC-CDI obojętnie od ustawienia odpali
Tylko nie rozwinie pełnej mocy
Ale da się jeździć
A propo tematu to w jakim stanie są uszczelniacze bo wyglądają mi na zużyte
Polecam wymień je
A olejem nie pluje spod cylindra? To by znaczyło że coś z simmeringiem od sprzęgła.
(18-05-2013 11:16:49)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]A olejem nie pluje spod cylindra? To by znaczyło że coś z simmeringiem od sprzęgła.
Nie, olejem nie pluje
A uszczelniacze wymienię
Co do biegów.. to strasznie trudno jest wrzucić luz
To wyreguluj biegi
reguluje się śrubą mimośrodu kosy
śrubą mimośrodu
jest to taka mała śruba nacięta pod śrubokręt - z nakrętką i tym czymś ustawiasz biegi
o demontażu i ponownym zmontowaniu silnika należy dokonać regulacji skrzyni biegów. Regulacja ta sprowadza się do prawidłowego ustawienia ramienia kosy biegów w stosunku do kołków na zabieraku krzywki. Regulację przeprowadza się śruba mimośrodową za pomocą wkrętaka płaskiego po uprzednim poluzowaniu nakrętki kontrującej śrubę pokręcając w lewo lub w prawo. Czynności te dokonuje się na 2 biegu. Regulacja polega na tym, aby kły na kosie z obu stron ustawione były symetrycznie w stosunku do kołków na zabieraku krzywki. Prawidłowe ustawienie kosy jest wtedy jeżeli po uchyleniu kosy do góry a następnie opuszczeniu do położenia wyjściowego, końce kłów (pazurów) kosy nie zaczepiały o kołki zabieraka krzywki.
skopiowane z innych źródeł
Sory za prawa autorskie
Ok, dzięki
chyba zrozumiałem
W charcie ogólnie jest ciężko znaleźć luz, kwestia wprawy jeśli pierwszy raz masz styczność z tą skrzynią to nie kombinuj po prostu z czasem to opanujesz
No bo jak chce wżucić luz to zawsze wskakuje jedynka albo dwójka :/
tak bywa przyzwyczai sie, jak mówiłem żeby dobrze chodził dobrze ustaw zapłon, jeśli zapłon będzie za późny będziesz miał takie objawy jak wyżej opisane lub podobne
(19-05-2013 16:17:20)rowler napisał(a): [ -> ]tak bywa przyzwyczai sie, jak mówiłem żeby dobrze chodził dobrze ustaw zapłon, jeśli zapłon będzie za późny będziesz miał takie objawy jak wyżej opisane lub podobne
Bez różnicy na jakim położeniu chart będzie chodzić normalnie !! ZROZUM TO !
To nie jest taki sam zapłon jak w reszcie Rometów
Tylko nie bedzie osiągał całkowitej mocy