Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: zapłon WSK w CHARCIE
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witajcie

chciałbym sie dowiedzieć jakie będę musiał wykonać modyfikację aby do mojego charta założyć iskrownik wsk . czy coś trzeba roztaczać jakieś otwory do stojana itp. chce wiedzieć wszystko jak sprawnie wykonać taką modyfikacje
od 175tki ?????
hm... myślałem od 125 ale jeżeli pasuje od 175 to czemunie jestem otwarty na propozycje Smile
facepalm a można wiedzieć po co ?
1 chartowy zapłon jest mało dostępny
2 jego elementy typu impulsator moduł są drogie a nawet padają po kilku km
chce tylko sie dowiedzieć jakie modyfikacji trzeba dokonać bo chartowy mnie wykańcza Sad
załóż od komara bo nie trzeba żadnych przeróbek Tongue
juz lepiej pokusic sie o przeórbke na zapłon od jakiegos kibla zeby był elektroniczny taki jak w charcie jest oryginalnie.
ale chce mieć chociaż kierunki albo stop

ten od komara pasuje a z klinem magnetem nieedzie problemu czy zapłon komara i magneto komara
jak dasz zapłon od komara to bedzie jeszcze gorzej niz na tym bo bedziesz miał tylko swiatła i tyle,albo załóż moduł od chinola 2t bo da sie go załozyc do charta a jak nie to mysl nad przeróbka od chinola bo to bedzie najlepszy sposób.
Cewka zasilająca 25 zł ewentualnie podłączyć zwykłą cewkę np od ładowania pod transformator tak jak to opisał BigSoft a impulsator od chińczyka .
przypuśćmy że założe zapłon od kibla tylko jak go umieścić co i jak pokolei http://allegro.pl/stator-iskrownik-chins...58437.html
trzeba zrobic podstawe od zwykłego iskrownika,pomysl trochu,czasem to mnie ch*j trafia bo nikt nie pomysli tylko chce zeby ktos podał na tacy jak ma byc wszytsko zrobione,ale widze ze nie wiesz jak sie za to zabrać wiec nie wiem czy Ci sie to uda,najwazniejsze to znalesc magneto zeby weszło na czop wału.a potem to z górki.
Nie założysz sobie od tak jakiego bądź zapłonu bo ty tak chcesz.
Zmiana zapłonu wiąże się między innymi z dopasowaniem jego podstawki, stożka magneta, obrotów przy których on pracuje poprawnie.
Przerobisz sobie w oryginalnym ten impulsator i cewkę zasilającą i gwarantuje ci że mniej się na kombinujesz a będziesz miał równie pewny zapłon.
-------------------------------------------------------------------------
Po części LukaszzT1 mnie uprzedził. Smile
Możesz kupić ten zapłon co się nim każdy ciacha. Jakiś tam turbo energia czy cuś ^^


Od wsk zapłon? Okufa to by nawet chyba nie weszło.

No ja nie wiem co ty masz z tym zapłonem bo mój się jeszcze ani razu nie zepsuł, nawet sami konstruktorzy byli zaskoczeni że był on bezobsługowy.
(12-05-2013 19:58:04)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Możesz kupić ten zapłon co się nim każdy ciacha. Jakiś tam turbo energia czy cuś ^^


Od wsk zapłon? Okufa to by nawet chyba nie weszło.

No ja nie wiem co ty masz z tym zapłonem bo mój się jeszcze ani razu nie zepsuł, nawet sami konstruktorzy byli zaskoczeni że był on bezobsługowy.

to sie zwie zapłon DUCATI ENERGIA http://allegro.pl/zaplon-ducati-energia-...06015.html tylko ile taki zapłon kosztuje.
Stron: 1 2
Przekierowanie