Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: :-) usprawnienie 019 :-)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Jeśli chodzi o wydech to nie ma sensu pakowanie tu spawaka na 9500-10000obr gdyż będzie duża dziura przed rezo. Ja proponuje Ci przerobić cylinder na 50/4, większy gaźnik i odczujesz przyrost mocy.
1 bieg sie nie rozwali tak szybko tylko trzeba umiejetnie jezdzic u mnie jakos wytrzymuje przeciązenia.
Nie czytałem wszystkiego, ale rozwiertak załatwi całą sprawę!! I moce nieziemskie i wszystko wytrzyma! XD
A co do takich "usprawnień" to jak masz czas, kasę i chęci... To można się bawić! ^^ A najlepiej mieć 2 pojazdy, i jednego sobie tak po przerabiać, tjuningować... I czasem się bryknąć na pełnej mocy, a drugim jeździć sobie na co dzień itd.
Ale po za takim usprawnieniem, bardziej polecam przekładkę silnika T4 110ccm lub 125ccm Liftan... 110ccm ma 11KM a 125ccm 14KM. Ale wpierw załatw sobie przód od simka/Suzuki RG z hamulcami tarczowymi... I dobrą przednią oponę, oraz w 100% wyremontuj ramę! Najlepiej wzmocnij.
Bo przy każdym zwiększaniu mocy silnika, trzeba myśleć najpierw o usprawnieniu hamulców! A następnie prowadzenia i sprawności konstrukcji, aby tą moc wytrzymała...
Tak że przemyśl to wszystko, i albo lekko zwiększ moc do tych 3KM. Albo czeka się spora zabawa ze wszystkim... I nie mów że będziesz zawsze jeździć 50km/h. Bo z taką mocą, nie da się powoli jeździć!
(13-05-2013 22:50:40)Boszu napisał(a): [ -> ]Nie czytałem wszystkiego, ale rozwiertak załatwi całą sprawę!! I moce nieziemskie i wszystko wytrzyma! XD
A co do takich "usprawnień" to jak masz czas, kasę i chęci... To można się bawić! ^^ A najlepiej mieć 2 pojazdy, i jednego sobie tak po przerabiać, tjuningować... I czasem się bryknąć na pełnej mocy, a drugim jeździć sobie na co dzień itd.
Ale po za takim usprawnieniem, bardziej polecam przekładkę silnika T4 110ccm lub 125ccm Liftan... 110ccm ma 11KM a 125ccm 14KM. Ale wpierw załatw sobie przód od simka/Suzuki RG z hamulcami tarczowymi... I dobrą przednią oponę, oraz w 100% wyremontuj ramę! Najlepiej wzmocnij.
Bo przy każdym zwiększaniu mocy silnika, trzeba myśleć najpierw o usprawnieniu hamulców! A następnie prowadzenia i sprawności konstrukcji, aby tą moc wytrzymała...
Tak że przemyśl to wszystko, i albo lekko zwiększ moc do tych 3KM. Albo czeka się spora zabawa ze wszystkim... I nie mów że będziesz zawsze jeździć 50km/h. Bo z taką mocą, nie da się powoli jeździć!

To mówi MISTRZ ! Big Grin
Jeszcze sb zróbcie napęd na pasek klinowy :F
Boszu - co byś proponował zmienić aby moc zwiększyć do tych 3,5-4 KM?? ( słyszałem że jesteś fachowcem )
Co myślisz o dorobieniu kanałów (w seryjnym cylindrze), GASBOX, gaźnik simka 16, zapłon tyrystorowy??
(wydech pseudo sport)
(15-05-2013 23:06:21)adrians1503 napisał(a): [ -> ]Boszu - co byś proponował zmienić aby moc zwiększyć do tych 3,5-4 KM?? ( słyszałem że jesteś fachowcem )
Co myślisz o dorobieniu kanałów (w seryjnym cylindrze), GASBOX, gaźnik simka 16, zapłon tyrystorowy??
(wydech pseudo sport)

fachowiec?? hahaha szlif rozwiertakiem zawsze spoko, zajrzyj do tematu o moim romecie a cos sie dowiesz o tuningu zwykłego rometowskiego silnika,choc lepiej by było załozyc inny silnik bo dezametowski nie wytrzyma duzego tuningu.
Stron: 1 2
Przekierowanie