witam co myslicie o cylindrze simsona s60 w 019??
Pomysł zły nie jest dużo ludzi tak robiło wsadzając taki cylek do takowego silnika osiągi wzrastają żywotnośći silnika dużo sie nie traci
A ma ktoś może jakieś info jak to wychodzi z zmienianiem rozstawu szpilek??
Silnik w serii jest już slaby a tu jeszcze cyl od sima. Ja wstawiałem 70tke i powiem tyle: Efekt super lecz wiecej robienia niż jeżdzenia . Toteż oszczedz mu tego i wstaw silnik simsona
Nie wiem czy korbowód będzie pasował do tego cylindra. Musiałbys wywiercic otwory na szpilki i jakoś może dało by radę.
Ewentualnie można w cylku przerobić dziury na szpilki by pasowały na rometowe.
Przy 70cm3 nie mozna zrobić tych otworow idealnie z racji szerokiego okna ssącego. Ja zrobilem takie "zaokrąglone linie".
I tez nie polceam robić tego na klej. Kawałek spawu wyjdzie nie wiele wiecej niż klej a przynajmniej nie będzie problemu z lewym powietrzem.
Z tego co pamiętam 50 i 60 tki nie trzeba podnosić cylindra, natomaist przy 70 cm3 należy wykonać podkładke o 4mm
http://www.bikepics.com/pictures/1357856/
S r Ł o A m W e E t K - dzięki a nie wiesz może czy wał i łożyska w 019 sa w stanie to wytrzymać??
Wytrzymac napewno wytrzymaja ale pytanie jak długo pół sezonu moze by wtrzymały łoazyska jak bys duzo jezdził i piłował jak bys jezdził z umiarem to sezon powinny wytrzymac.
(12-05-2013 15:39:12)adrians1503 napisał(a): [ -> ]S r Ł o A m W e E t K - dzięki a nie wiesz może czy wał i łożyska w 019 sa w stanie to wytrzymać??
Według mnie, gdybyś dał nowy wał i łożyska to byś jeszcze pojeździł.
Dobre łożyska z np. PPL i do tego 3 od strony magneta, wał prosty w dobrym stanie, to pewnie by służyło nawet kilka sezonów.
znajomy miał 70cm od kosiarki ,później dorobił 4 płuki,gaźnik stylepro 21 jak pamiętam i wytrzymywało