Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar za dużo pali
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Serdecznie.
Silnik po remoncie w zeszłym roku... Zalane z 3l w baku...
W tym roku dałem mechanikowi do naprawy zapłon z silnikiem.
Ja u mechanika odpalam a tu nagle zgasł...
Patrze... Zupy brakuje 2,5 l powinno być a nie ma...
Wlałem sobie reszte 2l. przejechałem może 25 KM i znowu nie ma...
No to w przeliczeniu na 100 pali mi 6L !!! Bez przesady... Przelewać też mu teraz sporo muszę bo jak mu nie przeleje to nie odpali...
A kiedyś to aby odkręciłem kranik i chodził...
Potrafiłem przejechać 5KM bez postoju (Silnik na Dotarciu) a teraz to mi się grzeje i po 2 KM traci moc...
Pewnie dlatego że za dużą dawke paliwa bierze...
A dowiedziałem się że mechanik przeczyścił aby gaźnik...
Iglica na środkowym rowku,Przepustnica nie ma luzu...

W czym siedzi problem...
A nie masz może dziury w zbiorniku???
Sprawdź dobrze czy nie masz dziury w baku, ponadto sprawdź czy nie leci ci kranikiem, wężykiem itp. Każdy najmniejszy szczegół w układzie paliwowym sprawdź.
Skoro nie widać z zewnątrz to pewnie dysza rozkalibrowana i gaźnik nie ustawiony... Aż dziwne że go nie zalewa. Chyba że jeszcze uchodzi z gaźnika samego Wink.
Może to byc też źle ustawiony zapłon jak ci się mocno grzeje.
A moż gościu dysze pomylił choć to mało prawdopodobne.
Aż taki głupi nie jestem. Bak cały i kranikiem nie cieknie.

Jak mówiłem byłem u elektro-mechanika i od tamtego czasu mi za dużo mi pali... Na początku myślałem że mi spuścili te 2 litry ale najprawdopodobniej mi to wyjeździli.

A jak po raz pierwszy jeździłem komarkiem po szlifie (szlif był robiony u sąsiada mechanika) to on, moim zdaniem dobrze mi ustawił gaźnik. Więc raczej najprawdopodobniej do ten elektro mechanik coś zjeba...

No więc się dziwie że go nie zalewa, A jak teraz nim jeździłem to po przejechaniu 2 KM Obroty mu samoczynnie wzrastają... Czyli na bank mu za dużo paliwa podaje...

Zapłon jest idealnie ustawiony... Pali na pierwszego i jeździ bez problemu. To nie zapłon tylko przyczyna grzania się silnika jest za duża dawka paliwa.

Ale co mam zrobić ?
Przekierowanie