Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
(08-05-2013 23:10:58)Tomasso94 napisał(a): [ -> ]A takie przeróbki to nic innego jak wiejski tunning. Projektanci silnika wybrali najbardziej optymalny kształt użebrowania silnika, i jakoś nikt nie stwierdził że pod głowicą potrzebne są jakiekolwiek klocki.
I tutaj wydaje mi się, iż się mylisz... Wink Nie czytałem dokładnie na temat głowic Słoneczkowych, ale wiem że zakłada się je dla bardziej optymalnego chłodzenia silnika... Wink

A co do Wiejskiego tuningu, tutaj również się mylisz! Gdyż Wiejski tuning to są tandetne przeróbki wizualne... Czyli zakładanie "oryginalnych" owiewek rometa czy Ufo. Zmienianie kształtów błotników, obklejanie czegoś taśmą czy w moim przypadku wygięty bagażnik, może zostać uznany za wiejski tuning. Przeróbki techniczne pojazdu zwane są usprawnieniami... Nawet sam dział o ile się nie mylę, jest tak nazwany... ^^ I błędne usprawnienia, nazywane są domowym tornadem... Ale to raczej w przypadku samochodów, gdzie wszystko naprawiane jest za pomocą trytek i taśmy izolacyjnej...
(09-05-2013 15:55:30)Boszu napisał(a): [ -> ]A co do Wiejskiego tuningu, tutaj również się mylisz! Gdyż Wiejski tuning to są tandetne przeróbki wizualne... Czyli zakładanie "oryginalnych" owiewek rometa czy Ufo. Zmienianie kształtów błotników, obklejanie czegoś taśmą czy w moim przypadku wygięty bagażnik, może zostać uznany za wiejski tuning. Przeróbki techniczne pojazdu zwane są usprawnieniami... Nawet sam dział o ile się nie mylę, jest tak nazwany... ^^ I błędne usprawnienia, nazywane są domowym tornadem... Ale to raczej w przypadku samochodów, gdzie wszystko naprawiane jest za pomocą trytek i taśmy izolacyjnej...

Czego Ty od nas chcesz? -.-


O ogólnie do cytatu mam jeden komentarz:

rozjebany
Hehehehe... Dobra... Big Grin Zamiast "Taśmą" to "Gumo-papierem-skleisto-izolacyjnym"... Tongue
najpierw piszesz o głowicach słoneczkowych, a robisz coś na kształt plandeki od stara.
No bo głowice słoneczkowe są fabrycznym rozwiązaniem przegrzewania się silnika... A ja próbuję to zastąpić domowym sposobem, nie wydając 120zł na taką głowicę. ^^ Gdyż jestem człowiekiem który woli coś zrobić/wynaleźć samemu, niż kupić to w sklepie... Bo to dla mnie żadna frajda!
I najchętniej to bym chciał zbudować własny motorower... Lecz brak mi do tego osprzętu. :/ I mam to chyba po Ojcu, gdyż on też zamiast cokolwiek kupić, to robi własne! Mimo iż nie raz wyda na to 2x tyle, niż cena w sklepie... Lecz za to jest 3x bardziej funkcjonalne... Wink
(09-05-2013 15:59:23)Taśma napisał(a): [ -> ]
(09-05-2013 15:55:30)Boszu napisał(a): [ -> ]A co do Wiejskiego tuningu, tutaj również się mylisz! Gdyż Wiejski tuning to są tandetne przeróbki wizualne... Czyli zakładanie "oryginalnych" owiewek rometa czy Ufo. Zmienianie kształtów błotników, obklejanie czegoś taśmą czy w moim przypadku wygięty bagażnik, może zostać uznany za wiejski tuning. Przeróbki techniczne pojazdu zwane są usprawnieniami... Nawet sam dział o ile się nie mylę, jest tak nazwany... ^^ I błędne usprawnienia, nazywane są domowym tornadem... Ale to raczej w przypadku samochodów, gdzie wszystko naprawiane jest za pomocą trytek i taśmy izolacyjnej...

Czego Ty od nas chcesz? -.-


O ogólnie do cytatu mam jeden komentarz:

rozjebany

Taśma on chyba nie pamięta Tornadka Wink Więc czego on chce od Ciebie ? :F
taką głowice to możesz sam zrobić (chodzi mi o słoneczkową ) Osoby które robią tuningi Simsona albo dospawają żeberek parę albo inny kształt głowicy zrobią
(09-05-2013 16:17:51)Boszu napisał(a): [ -> ]Lecz brak mi do tego osprzętu.

Przecież rozwiertak masz.


Zmień sobie podpis pod nickim na "Człowiek Boscha" - on tez był dobrym wynalazcą.
Według mnie szkoda czasu na takie psucie wyglądu i ładowanie niepotrzebnego ,,amelinium,, do cylindra,Tyle ogarów jeździ i nikt nie narzeka na grzanie,jechali nad morzę,do Czech i żadnych bajerów nie mieli a ty jeszcze do tego składaka chcesz coś ładować?
A no taaaak! Przecież mój rozwiertak zrobi wszystko!! Pospawa ramę, zrobi bak, zrobi silnik, zrobi koła... Nawet powietrze do łańcucha nabije! Big Grin


A co do zrobienia takiej głowicy, wszystko spoko... Ale musiał bym mieć dostęp do Tig'a... Lub Mig'a z spoiwem aluminiowym... A nikt w okolicy tutaj nie ma.
Teraz wyrażę swoje zdanie, głowice słoneczkowe są inaczej zaprojektowane, i ich budowa polega na tym aby więcej powietrza leciało na ożebrowanie cylindra, I jak by nie patrzeć gabarytowo ta głowica słoneczkowa jest mniejsza, jedynie ma dłuże ożebrowanie, Jak miał bym się bawić w dodatkowe chłodzenie, to dospawał bym dłuższe żeberka do cylindra, bo cylek ma wyższą temperature podczas pracy tarcie robi swoję.

Jedym z powodów przegrzewania się silnika jest źle ustawiony zapłon :F, zacznij od tego a nie od ingerencji w budowie głowicy :] . Miałem pare przypadków co musiałem się śpieszyć i to bardzo aby przebyć trase 20 km w krótkim czasie, i łądowałem na wysokich obrotach cały czas, i jeszcze do tego górki , i nie miałem problemu z przegrzewaniem się silnika
bla
Nie no Boszu to już przesada.co_za_lebrozjebany
Krótszą dwójkę zniosłem, szlif cylindra zniosłem, ale to już gorzej, ale tego znieść nie mogę!
Co to jest w ogóle?! po co ci to, jak to w praktyce nic nie daje.
To szpeci ogara 200(jeszcze bardziej).
I wiesz co? emotikona tyle ode mnie, głupi pomysł, beznadziejny, itd.
Zapłon dobrze mam ustawiony. ^^ ostatnio nawet specjalnie sprawdzałem, po ściągnięciu głowicy czy jest aby na pewno prawidłowy... Gdyż przeczytałem coś na temat, że przy ustawianiu go urządzeniem wkręcanym w miejsce świecy (lub mało precyzyjne, jak kto woli śrubokrętem czy gwoździem), może być złe... Gdyż gniazdo jest pod kątem, ale jak sprawdziłem, nie robi to różnicy... Kiedyś nawet bawiłem się w ustawianie 1.8-2.0mm. (podobno tak ustawia się gdy mamy odblokowanego) Aktualnie mam 1.6mm. I przy 1.6mm lepiej mi pali, a różnicy mocy, nie odczułem. I przy 1.8mm na wolnych lubił lekko mi już szatkować/przerywać.
Platyny 0.25-0.3mm... (mierzone szczelinomierzem)
(09-05-2013 22:22:59)kw112 napisał(a): [ -> ]I wiesz co? emotikona tyle ode mnie, głupi pomysł, beznadziejny, itd.

Oj, tak mi przykro... Ale niestety jest to niewykonalne... ^^
Noi "słoneczkowa" ma inny kształt komory spalania taki jaki tu w FS1 :

http://www.ypvspares.com/Yamaha_FS1E_Cyl...17715.aspx

A jeśli chodzi o zmniejszenie wytwarzanej przez ruch tłoka temperatury, proponuje zmienić olej Smile
Albo zrobić porządny szlif. Masz jeszcze jakieś inne idiotyczne poradniki?
Aż mi wstyd że on jest z Podkarpacia :/
Stron: 1 2 3
Przekierowanie