Poardzo poradny poradnik
, Boszu, nawet jak byś ustawił poziom paliwa w komorze pływakowej, to jak byś jechał na full gazie przez pewną chwile to po czasie by mu paliwa brakło, a przy tej przeróbce nie bedzie żadnego problemu,
Jak narazie bardzo dobrze
(02-05-2013 22:23:03)Artur napisał(a): [ -> ]Kranik w Jawie - przynajmniej mojej - nie ma ani tego śmiesznego odstojnika ani żadnego zawijasa. Zupełnie inna konstrukcja. Co ma przelot do tego?
No bo o przelot tutaj chodzi??
Czyli jak nie wiesz o co chodzi, to o ilość przepływu paliwa na minutę...
I zrobi różnicę, jak zwiększysz poziom... Ale długo by to tłumaczyć... A dziś jestem zmęczony...
A mój poradnik jest dobry, dziś ścigałem się z kumplem który ma po "profesionalnym" szlifie... I na 3-cim biegu został w tyle... Tak że mój szlif nie jest taki zły... W tym jego ogar 200 prawie 100% oryginalny... Zębatka taka jak moja 12z przód.
Jeszcze mi wmawiaj że twój szlif lepszy niż profesionalny
Nie ty jeden chcesz aby on skończył
Nie mówię że jest lepszy... Ale że może być równy... I że nie jest tak zły, jak wy twierdzicie!
A mi się jeszcze kranik nigdy nie zapchał, od sierpnia
Co jak co, ale zdjęcia profesjonalne robisz kolego
Ah Błażej nie było trzeba takich komplementów
Nie no wiem że słaba jakość ale Nokia E52 nie robi dobrych fotek
I były one robione w garażu
Sorki za odkop ale mam pytanie, naprawdę ten patent działa? Podaje więcej paliwa? Bo mój kranik podaje mało paliwa, mimo ze był już mnóstwo razy czyszczony i chce wykonać ten patent na kraniku.