Witam.. błagam przeczytajcie post do końca. Mój chart po remoncie nie odpala.. w silniku nie było nic zmieniane/ rozbierane.. wszystko się kręci... ma iskrę.. zapłon był ustawiany przez kolegę z forum.. co może być problemem?
Czy zrobić coś z gaźnikiem?
spróbuj dać paliwa wprost do cylka jak zapali to czyść gaźnik
Dochodzi w ogóle paliwo? Wykręć świece sprawdź czy jest mokra, jak nie to masz odpowiedź.
jeżeli nie zapali to sprawdź zapłon czy jest dobrze ustawiony i dla pewności wymień świecę
Ok .. a co do świecy to tata uparł się że elektrykę zrobią nam tak zwani "fachowcy " XD . I dali jakąś małą świece chempiona... czy to niczego nie zmienia?
Bierzesz strzykawke i wlewasz nią do cylindra troche paliwa. Jak zapali to czyścisz gaźnik, jak nie to coś od strony zapłonu jest nie tego
tak jak mówi poprzednik ewentualnie moze coś z cewką butelkową albo modułem
Ok jeżeli chart zapali to wrzucę na forum filmik z wrażeniami
(28-04-2013 20:37:30)fosa napisał(a): [ -> ]jeżeli nie zapali to sprawdź zapłon czy jest dobrze ustawiony i dla pewności wymień świecę
Ustawianie zapłonu w charcie nie ma nic do jego odpalania było to powtarzane "naście" razy
Czyli z zapłonem mogę robić co chce ... ustawiać itd a i tak nie ma to najmniejszego wpływu na to czy odpali czy nie? O_0
(28-04-2013 21:25:46)Stachu.G napisał(a): [ -> ] (28-04-2013 20:37:30)fosa napisał(a): [ -> ]jeżeli nie zapali to sprawdź zapłon czy jest dobrze ustawiony i dla pewności wymień świecę
Ustawianie zapłonu w charcie nie ma nic do jego odpalania było to powtarzane "naście" razy
Oczywiście, to nie ma wpływu na odpalanie, ale ma wpływ na osiągi.
Radzę ci odkręcić kolanko wydechu i skierować w nie palnik, nie na maksymalnym ogniu i "kopać" chodzi o to, aby wypalić wszystko co znajduje się w komorze korbowej, to może być przyczyną tego.
Miałem ten sam problem, zrobiłem tak i chart odpalił.