Siema
Nie wchodzi mi 1 i 2 w 019 trójka jest próbowałem regulować ale to nic nie daje jedynka czasami sie pokazuje na sucho ale po odpaleniu silnika słychać jakiś chrząst oraz drży łańcuch i po chwili gaśnie ;/ co sie mogło stać ?? podejrzewam wodzik ale nie jestem pewny ??
POZDRO
albo wodzik albo ci się posypał automat zmiany biegów tzn zobacz czy przypadkiem ten pręt nie jest luźny
Może jeszcze być że się tryby wytarły
Na 1000% czeka Cie rozpoławianie silnika, nie ma co dalej ciągnąć tematu, bo Ci wodzik puścił na zgrzewce
automat jest dobry zero luzów
prędzej ten wodzik albo tryby a jest jakiś sposób na wzmocnienie tego wodzika czy coś
Spawa puścić najlepiej migomatem potem oszlifować i wodzik gotowy
Ja tam problemów nie mam już
Nie do zajechania
a długo sie to robi ?? można normalną spawarką czy migomatem ??
Migomatem, potem szlifowanie - ja oddałem do zakładu, na drugi dzień odebrałem
a ile zapłaciłeś ??? ja to raczej zrobie w domu bo nie mam takiej możliwości oddania do zakładu
Lepiej by było migomatem spawarką możesz przepalić chyba że małym prądem to jest robota na 5 min jak masz narzędzia.
mam tylko zwykłą spawarke a migomatu nie mam chyba będe musiał skoczyć do jakiegoś warsztatu
będe go rozpoławiał dopiero w następnym tyg bo teraz robie 2 biegowy i włożę do niego na jakiś czas no i oczywiście leci pomógł
u mnie to samo się stało jak młody się dorwał do Ogara
dzisiaj będę rozpoławiała i według mnie to na 99,9% tryb się posypał albo wałek zębatki zdawczej
Rozpołowiłem i jak się okazało tryb na wałku od zębatki zdawczej się posypał ;/ i tu moje pytanko czy jak ściągnę łożysko to da rade ściągnąć ten tryb? bo mam drugi wałek ale zaraz za frezem się ukręcił i bym sobie przełożył
Dziś wziąłem sie za ten silnik Tomasso94 miałeś racje to wina wodzika urwany , wyszczerbiony , pokrzywiony ale dałem już do roboty
dzisiaj jeszcze go złoże a mam pytanie co jeszcze moge wymienić w silniku tak przy okazji ?? łożyska dobre luzów nie mają
simery też