Cze,Czy wał korobowy z pegazusa(silnik chyba 017) wjedze do s38,można jakos przerobic żeby wszystko dobrze chodziło?
Wejść wejdzie ale nie będzie pasował pod zapłon bo inaczej miejsce na klin
zapłon musisz rozwiercić lub nowe miejsce w wale na klin
Nie aby były większe tylko po to aby przerywacz się zgadzał z magnetem
Pokaż ten silnik
Chciecie foty mojego silnika?
Wykręć śruby mocujące iskrownik załóż magneto i ustaw zapłon mniej więcej tak jak powinien być potem zanzacz na podstawie położenie dziórek do montarzu podstawy i wywierć nowe. Potem zrób podobnie jak jest w oryginalnym mocowaniu taką łezkę i będziesz miał iskrownik pod dwa rodzaje wału. Zamontój na nowych dziórach i ustaw zapłon i tyle.
śruby, montaż, dziurki, zamontuj-tak piszemy w naszym kraju
A co do dziur już kiedyś mówiłem-mają je kury i służą do wypuszczania jajek na światło dzienne. Ty miałeś na myśli otwór.
A jak założe ten wał od tego kwadraciaka to komar bedzię mocniejszy?
(26-04-2013 19:39:09)Łukasz napisał(a): [ -> ]A jak założe ten wał od tego kwadraciaka to komar bedzię mocniejszy?
Nie mocy ci nie doda
Bo widziałem,że jest grubszy,czyli teoretycznie powinnien być słabszy?
Jak założysz nie przerobiony wał z 023(kwadraciaka) to Ci nie odpali.
Pozdro.