Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Polo by Rakus
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ten zawór przy zbiorniku to kranik(jak byś nie wiedział). Okręć odstojnik (czy jak to się tam zwie), przekręć na na pozycję otwartą(pionową) i przystaw(jeśli masz sprężarkę) pistolet do dmuchania taki zwykły, nie do pompowania i psiknij nim w otwór od strony baku(od góry kranika), potem przełącz pozycję kranika na rezerwę(w lewą stronę) i znów psiknij. Jeśli to nie pomoże kup nowy kranik.
Cytat:4) Zawór w zbiorniku, nie pamiętam by był wymieniany, ale było coś z nim zrobione. Rozebrałem go i wyczyściłem, i mi coś nie pasuje. Mianowicie jak zakręcam zawór do siebie to na pokrętle jest literka R do góry (rezerwa), zaś jak przełącza na rezerwę to literka Z jest do góry. W obu położeniach nie ma przepływu (przynajmniej jak dmuchałem). Przepływ jest tylko gdy pokrętło jest do dołu, tylko powietrze leciało jak dmuchałem przez tą długą rurkę.
Czy tak ma być, czy to jakiś niedorobiony zawór?

Jeśli przy ustawieniu Rezerwy dmuchałeś w tą długą rurkę i nie było przepływu to się nie dziw, jak ta rurka jest od Otwartego :F Obok powinieneś mieć mniejszą, albo sam otwór. I to jest rezerwa. Zrób inaczej, tak jak ja:

Wyjmij cały kranik z baku. Ustaw go na zamknięty i dmuchaj, ale tam skąd wypływa benzyna (ta wystająca część do której wkładasz wężyk). Teraz nie powinno być przepływu. Potem ustaw na Otwarty i znów dmuchaj. Teraz powinno lecieć powietrze przez tą dłuższą rurkę która wchodzi do baku. Potem daj na rezerwę. Teraz powinno lecieć powietrze z rurki obok, albo jak nie masz rurki to z samego otworku (jest on obok tej długiej rurki)
Wchodziły z różnymi zgadza się, ale wysoka jest piękna Wink
Chłopaki dzięki za tak "łopatologiczne" wyjaśnienie o kraniku Wink trochę mnie to śmieszy, ale może przy innych defektach będzie mi łatwiej.

Co do kranika kranik rozebrany i umyty. Tak jak mówicie jest wysoka rurka i o otwór w kraniku, i tu jest "problem" ponieważ przy ustawieniu "rezerwa" przez tę dziurkę nie leci powietrze tylko przez rurkę.

Dobra ale to najmniejszy problem, narazie chce go uruchomić. Gaźnik wyczyszczony i złożony, dziś będę go montował.

A co do tych przewodów ma ktoś jakiś pomysł?
Co do kierownic. Widzę, że na polówce nie masz tabliczki znamionowej ale masz dokumenty, więc jakiś rok produkcji musi być Smile Późniejsze polówki miały takie kierownice jak Ty masz, wcześniejsze miały wysokie. Ja bym zostawił taką jaka jest, co oryginał to oryginał Smile

Co do przewodów, może wziąć jakiś schemat np od kadeta bo od polówki to raczej nie znajdziesz a to i to miały takie same (a jak nie to podobne) instalacje i wg. niej podłącz Wink
Jeżeli chodzi o kranik, to możliwe, że masz źle ułożona te podkładkę korkową pod pokrętłem.
Stron: 1 2
Przekierowanie