Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Blokowane Silniki w ogarze 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema mozecie mi napisac od ktorego Roku byly blokady silniki i do ktorego Roku w ogarku bo wiem ze byly a gdzie byla blokada Dzieki Pozdro
Zależy w jakim ogarze. 200 czy 205. A blokady w nich zawsze były :F
No on był strasznie zblokowany Smile . Wyciskał 4,000 obr. ,a można by było Jawkę tak stuningować , że 8-9 tyś obrotków pociśnie , ale trzeba się liczyć z tym , że spawak by był potrzebny
Ty nie masz 50t1 czasem?

Wcale nie zawsze były blokowane... Polskie już przy projektowaniu miały założenia że mają nie osiągać dużej mocy, za to pierwsze Ogary 200 nie były blokowane, dopiero w późniejszych latach były blokowane (dławione).
ale czy wy nie czytacie tytulu tematu pisze wyraznie "ogar 200"
200 byly blokowane od 85'
i byly blokowane tak:
-pomniejszony kruciec gaznika
-wydluzone kolanko tlumika
-przestawiony zaplon
-skrzynia biegow
-tlok 2 pierscieniowy a nie 3
-mniejsze dysze
tłok 2 pierścieniowy to nie była wcale blokada Wink jawki seryjnie były produkowane z 2 pierścieniami a 3 pierścienie to polski wymysł i to jest właśnie lipne ponieważ występuje większe tarcie i silnik się grzeje...
Wink
Ja tam mam oryginalny 3 pierścieniowy made in Czechoslovaka, i nie wygląda jak Polski wymysł Big Grin Pozatym z tym że na 3 pierścieniach się grzeje to się nie zgodzę, przynajmniej nie grzeje się odczuwalnie :F
Pawlo chyba nie masz pojecia o jawkach, bo jak byly produkowane pierwsze ogary 200 (do 1985) to mialy 3 pierscienie nawet jeszcze gdzies mam orginalny tlok. Dopiero po 84 byly 2 pierscieniowe i nie zgodze sie ze sie grzeje i ze ma wieksze tarcie, bo dzieki temu ma wieksza kompresje, a temperatura silnika jest taka sama. Ja mam juz drugi zestaw 3 pierscieniowy i nie mam z nim zadnych problemow. Ostatnio zrobilem kapitalke, ale nie chcial mi zapalic, wiec wyladowal u mechanika. Okazalo sie, ze to tlumik ale mniejsza o to. Sens tego jest taki, ze na dopiero co zalozonym tloku i pierscieniach (idealne spasowanych) przyjechalem do domu ponad 50km i nic sie nie nagrzalo, tyle ze 3km od chaty swieca mi padla (ale to byla stara i juz wczesniej mi swirowala). Takze nie mow mi co mialy jawki, a czego nie mialy bo co jak co, ale o jawce wiem BARDZO BARDZO duzo. W przeciwienstwie co do niektorych na tym forum. Za to o polskim silniku nie wiem zbyt wiele.
co w skrzyni było innego w dławionym silniku niż w niezablokowanym ?
gratulacje za odkopanie tematu, a w skrzyni o ile wiem nie było żadnej blokady
nie w dlawionym tylko z przed 85
silniki do 1985r mialy inne przelozenia dlatego sa duzo szybsze i mocniejsze od tych po 85
Te inne przełożenia to na zębatkach napędu czy w skrzyni? I które tryby się różniły?
zrobicie odkop po pol roku i myslicie ze pamietam
wiem ze w silniku ale dokladnie ktore byly to juz nie pamietam
czy ja wiem ,żeby inżynierom chciało się zmieniać skrzynie,żeby zdławić silnik.Chyba,że zębatka zdawcza się tylko różniła to możliwe .
Moim zdaniem to niemożliwe, no chyba że masz na to jakieś dowody.
Stron: 1 2
Przekierowanie