Czy kierunkowskazy w Romecie działały by w taki sposób?
prądnica-regulator napięcia-przerywacz-przełącznik-kierunkowskazy
tak będą działały miałem tak w t-1 tyle ze bez regulatora dopóki aku nie założyłem
Ja mam Cewki - Mostek prostowniczy - Elba - Akumulator - Przełącznik kierunkowskazów -
Ale słabo mi ładuje i musze coś zmienić w tej instalacji.
a ten regulator coś da? tzn. czy światła będą świecić mocniej?
na prąd stały zmienia mostek prostowniczy czy regulator?
na prąd stały zmienia mostek prostowniczy, regulator napięcia tylko reguluje wychodzące z niego napięcie np. jeśli dostaje 8v to wychodzi z niego 6v, takie coś to jest
jaki regulator nic nie jest potrzebne tylko kierunki aku przerywacz i mostki prostownicze ...
ja w swoim mam na tym bdb ładowanie
Ja tak popodłanczałem w swoim i słabo mi ładuje. Prąd jak przechodzi przez sam mostek to już napięcie jest 2-3V i nie wiem co zrobić żeby było większe ten mostek chyba wyżyce
A jak będzie podłączone to wszystko bez akumulatora to czy światła będą świecić tak samo jak z aku albo będą zależeć od obrotów silnika?
A ten regulator to jest konieczny?
jak robisz bez aku to raczej nie , ja tak miałem przez jakis czas i dawało rade. Jak miałem aku to dałem regulator od Mz
Zależy to też od tego w jakim stanie masz prądnice. Jak jest dobra to można nawet bez akumulatora spróbować jeśli jednak nie to aku bedzie konieczny bo ci prądu zabraknie do zasilania tej całej instalacji.
Musisz dać przerywacz bimetaliczny a nie zwykły. Zwykły nie zadziała bo działa na innej zasadzie. Bimetaliczny rozgrzewa blaszkę i ona się wygina i odcina prąd a za chwile wraca z powrotem i tak w koło.
A ja mam jaki? Elektroniczny chyba. W poradniku Tomka pisało że elektroniczne lepsze.
Do elektronicznego trzeba wyprostować i wy stabilizować napięcie bo inaczej albo się spali albo nie zadziała. Elektroniczny przerywacz to tylko z akumulatorem.